UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dashie97
Elev |
Skrivet av Scorperion: För min del har det alltid varit sminkningen. Fast det är bara när ansiktet dyker upp någonstans helt oväntat... typ som i skräckfilmer. Så... både och? Ah, jag tycker mest dom är löjliga xD Åh hey det är ju en sån här grej som är där under foruminlägg :D Men jag har inget bra att skriva här. I'll get back to ya. Kanske. Eller inte 11 okt, 2017 22:24 |
|
catradora
Elev |
Skrivet av Emmi: Jag har aldrig sett Lejonkungen eller toystory x) Har sett lejonkungen men inte toystory... cx
12 okt, 2017 07:53 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av catradora: Skrivet av Emmi: Jag har aldrig sett Lejonkungen eller toystory x) Har sett lejonkungen men inte toystory... cx Utan Toy Story vet jag ärligt talat inte vad man haft för bardom x)
12 okt, 2017 08:52 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Scorperion: Tycker varken om lejonkungen eller toy story ...Skrivet av catradora: Skrivet av Emmi: Jag har aldrig sett Lejonkungen eller toystory x) Har sett lejonkungen men inte toystory... cx Utan Toy Story vet jag ärligt talat inte vad man haft för bardom x) 12 okt, 2017 09:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Emmi: Jag har aldrig sett Lejonkungen eller toystory x) Vad har du haft för slags barndom egentligen? o.O 12 okt, 2017 21:06 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: heheh måste ge tumme zD.. Alla säger så. Kanske jag ska se dem på höstlovet.. Jag såg på mumin om & om igen som liten z))Skrivet av Emmi: Jag har aldrig sett Lejonkungen eller toystory x) Vad har du haft för slags barndom egentligen? o.O
12 okt, 2017 21:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Emmi: Skrivet av Borttagen: heheh måste ge tumme zD.. Alla säger så. Kanske jag ska se dem på höstlovet.. Jag såg på mumin om & om igen som liten z)) Skrivet av Emmi: Jag har aldrig sett Lejonkungen eller toystory x) Vad har du haft för slags barndom egentligen? o.O Haha, ska nog kolla om Toy Story..... kollade om den flera gånger och har inte sett den på väldigt länge. Pappa pappa pappa pappa pappa Mamma mamma mamma mamma mamma Pappa pappa pamma mamma mamma pa... Haha kommer bara ihåg refrängen xD 12 okt, 2017 21:16 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emmi: Skrivet av Borttagen: heheh måste ge tumme zD.. Alla säger så. Kanske jag ska se dem på höstlovet.. Jag såg på mumin om & om igen som liten z)) Skrivet av Emmi: Jag har aldrig sett Lejonkungen eller toystory x) Vad har du haft för slags barndom egentligen? o.O Haha, ska nog kolla om Toy Story..... kollade om den flera gånger och har inte sett den på väldigt länge. Pappa pappa pappa pappa pappa Mamma mamma mamma mamma mamma Pappa pappa pamma mamma mamma pa... Haha kommer bara ihåg refrängen xD Jag minns att jag haft spontana maraton med både Toy Story och Lejonkungen-filmerna. Borde göra om det snart x) Dock tycker inte Toy Story 3 är så bra...
12 okt, 2017 21:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Scorperion: Eftersom jag glömt bort allt så kanske jag ser varför nör jag kollat på alla tre...Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emmi: Skrivet av Borttagen: heheh måste ge tumme zD.. Alla säger så. Kanske jag ska se dem på höstlovet.. Jag såg på mumin om & om igen som liten z)) Skrivet av Emmi: Jag har aldrig sett Lejonkungen eller toystory x) Vad har du haft för slags barndom egentligen? o.O Haha, ska nog kolla om Toy Story..... kollade om den flera gånger och har inte sett den på väldigt länge. Pappa pappa pappa pappa pappa Mamma mamma mamma mamma mamma Pappa pappa pamma mamma mamma pa... Haha kommer bara ihåg refrängen xD Jag minns att jag haft spontana maraton med både Toy Story och Lejonkungen-filmerna. Borde göra om det snart x) Dock tycker inte Toy Story 3 är så bra... (mitt 7000 inlägg woopwoop) 12 okt, 2017 21:21 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Eftersom jag glömt bort allt så kanske jag ser varför nör jag kollat på alla tre...Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emmi: Skrivet av Borttagen: heheh måste ge tumme zD.. Alla säger så. Kanske jag ska se dem på höstlovet.. Jag såg på mumin om & om igen som liten z)) Skrivet av Emmi: Jag har aldrig sett Lejonkungen eller toystory x) Vad har du haft för slags barndom egentligen? o.O Haha, ska nog kolla om Toy Story..... kollade om den flera gånger och har inte sett den på väldigt länge. Pappa pappa pappa pappa pappa Mamma mamma mamma mamma mamma Pappa pappa pamma mamma mamma pa... Haha kommer bara ihåg refrängen xD Jag minns att jag haft spontana maraton med både Toy Story och Lejonkungen-filmerna. Borde göra om det snart x) Dock tycker inte Toy Story 3 är så bra... (mitt 7000 inlägg woopwoop) Har läst att det ska komma en till Toy Story film nästa år. Tror dock det är en prequel
12 okt, 2017 21:23 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen