Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 5648 5649 5650 ... 30039 30040 30041
Användare Inlägg
Cara Riddle
Elev

Avatar


Tåååååååårta ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fea7a5aa29df70f4a8ed3d5c75bb42e21%2Ftumblr_inline_ndap359Vgu1sv49sn.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F2b88b67b62e1c09b656f8203353df257%2Ftumblr_inline_ncgl5aR8Ck1r9vm7f.gif

22 jun, 2012 21:46

Borttagen

Avatar


Värst vad alla äter tårta idag? Wtf?

22 jun, 2012 21:55

Borttagen

Avatar


Snacka om hur löjligt glad man blir när man helt plötsligt får ett meddelande, när man är sur, av någon viktig ^^

22 jun, 2012 21:56

Borttagen

Avatar


Jag har ett nytt livsmotto:

When life gives you lemons, don't make lemonade - make life take the lemons back! Get mad! I don't want your damn lemons! What am I supposed to do with these? Demand to see life's manager. Make life rue the day it thought it could give me lemons. Do you know who I am? I'm the woman who's gonna burn your house down! With the lemons! I'm going to get my engineers to invent a combustible lemon that burns your house down!

Cave Johnson i Portal 2 är inte så korkad som han låter ^^

22 jun, 2012 22:05

Solkatten
Elev

Avatar


Har nyss kommit hem från våra kusiner och äter nu chips :3 Det ösregnade typ hela dagen

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

22 jun, 2012 22:11

Celebikai
Elev

Avatar


det är dubbel regnbåge och jag ser den från min balkong
synd bara att jag inte har en bra kamera, försökte fota med mobilen men den fick inte plats :c

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F5e1b4e892ac80beefb04a19df526215e%2Ftumblr_mi7yitfMRq1qhvxigo4_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Fabb13ebfa3a32cfa38d69acd20e1468d%2Ftumblr_mi7yitfMRq1qhvxigo5_250.gif

22 jun, 2012 22:13

Solkatten
Elev

Avatar


Tycker verkligen att Jedward borde komma till Sverige och spela in en musikvideo :3 Fast tror inte det skulle gå Massor av fans överallt Haha.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

22 jun, 2012 22:22

Dramione99
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Tycker verkligen att Jedward borde komma till Sverige och spela in en musikvideo :3 Fast tror inte det skulle gå Massor av fans överallt Haha.
Skulle du vara ett av de där fansen överallt då, om de kom hit??!

22 jun, 2012 22:24

Solkatten
Elev

Avatar

+1


Skrivet av Dramione99:
Skrivet av Solkatten:
Tycker verkligen att Jedward borde komma till Sverige och spela in en musikvideo :3 Fast tror inte det skulle gå Massor av fans överallt Haha.
Skulle du vara ett av de där fansen överallt då, om de kom hit??!

Beror på vart. Om de skulle komma till Stockholm = nej. Åhh! I januari (tror jag att det var?) hade de en konsert i Göteborg som ligger ungefär en timme från där jag bor men jag gick inte! -.- Hade ingen att gå med (min kompis ville men hade inte råd) och jag ville inte gå själv. <//3 Hatar sånt här!

Edit; Oh boy. Jag har +269. Jag tror den siffran förföljer mig eller något, haha o.O

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

22 jun, 2012 22:26

Dramione99
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Dramione99:
Skrivet av Solkatten:
Tycker verkligen att Jedward borde komma till Sverige och spela in en musikvideo :3 Fast tror inte det skulle gå Massor av fans överallt Haha.
Skulle du vara ett av de där fansen överallt då, om de kom hit??!

Beror på vart. Om de skulle komma till Stockholm = nej. Åhh! I januari (tror jag att det var?) hade de en konsert i Göteborg som ligger ungefär en timme från där jag bor men jag gick inte! -.- Hade ingen att gå med (min kompis ville men hade inte råd) och jag ville inte gå själv. <//3 Hatar sånt här!

Edit; Oh boy. Jag har +269. Jag tror den siffran förföljer mig eller något, haha o.O


Om du snackar om forumbetygen, då tror jag inte du har det längre, hehe!

Synd att det inte blev av, det där med konserten. Men de aksnke kommer tillbaka. Själv känner jag att de har en härlig utstrålning och verkar vara azum personer, John och Edward. Men jag känner att det räcker för mig att lyssna på de, haha. Behöver inte träffa de eller se de live även fast det skulle vara superskoj!! Min kompis är ett riktigt Jedhead, så jag brukar ge alla mina postrars på dem till henne, xD. Hoppas för din skull att du får se de!

22 jun, 2012 22:36

1 2 3 ... 5648 5649 5650 ... 30039 30040 30041

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.