@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Borttagen: Vi har gäster men jag sitter med min dator istället, livet är för underbart i bland XD Haha jag har också gäster men orkar inte umgås med dem XD Jag h'nger med er underbara mugglisar i st'llet XP haha, jag sitter och snackar med en på tumblr :3 22 jun, 2012 17:03 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Borttagen: Vi har gäster men jag sitter med min dator istället, livet är för underbart i bland XD Haha jag har också gäster men orkar inte umgås med dem XD Jag h'nger med er underbara mugglisar i st'llet XP haha, jag sitter och snackar med en på tumblr :3 Najsigt 22 jun, 2012 17:11 |
|
Borttagen
|
varför envisas folk med att lägga upp bilder på sig själva med orden "gilla om jag är det minsta fin" ?
Jag tänker inte gilla bilden även om du så är den finaste jag någonsin sett, hatar när folk söker uppmärksamhet sådär 22 jun, 2012 17:31 |
|
LilyLunaPotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: varför envisas folk med att lägga upp bilder på sig själva med orden "gilla om jag är det minsta fin" ? Jag tänker inte gilla bilden även om du så är den finaste jag någonsin sett, hatar när folk söker uppmärksamhet sådär THIS ![]()
22 jun, 2012 17:34 |
|
The Noble Lion
Elev |
22 jun, 2012 17:42 |
|
Borttagen
|
Jag har just kommit hem från Norsborg! XD
22 jun, 2012 17:42 |
|
EMELESEL
Elev |
Jag är i stort EP behov O.O
22 jun, 2012 17:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av EMELESEL: Jag är i stort EP behov O.O För mig betyder EP epilepsi, men jag antar att det inte är det du syftar på? 22 jun, 2012 17:49 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av EMELESEL: Jag är i stort EP behov O.O För mig betyder EP epilepsi, men jag antar att det inte är det du syftar på? Haha, nonono Nejmen, menade på en annan hemsida 22 jun, 2012 17:50 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av Borttagen: varför envisas folk med att lägga upp bilder på sig själva med orden "gilla om jag är det minsta fin" ? Jag tänker inte gilla bilden även om du så är den finaste jag någonsin sett, hatar när folk söker uppmärksamhet sådär eller typ "den snyggaste tjejen som gillar ska jag ha som bakgrundsbild i mobilen" så gillar typ 23 personer. ![]()
22 jun, 2012 18:26 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen