@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
linnvendela
Elev |
Fick just ett sms från Theboywholived som gjorde min dag ♥
Jaha. 22 jun, 2012 12:52 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Celebikai: Skrivet av Kintsugi: Vred till foten (dock ingen långvarig stukning) och slog mig blodig på ena armbågen. Bara resten av kroppen kvar då innan jag går av. låter läskigt att jobba på en båt Nejdå, det är bara läskigt att arbeta så som jag gör ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 22 jun, 2012 12:54 |
|
Solkatten
Elev |
Vi ska åka snart ...
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 jun, 2012 12:57 |
|
LilyLunaPotter
Elev |
Skrivet av Sovsvampen: Skrivet av LilyLunaPotter: Skrivet av Sovsvampen: Skrivet av LilyLunaPotter: omg jag har blivit skins beroende I KNOW THAT FEEL HONEY!!!! OMG IM GOING AROUND,SPEAKING LIKE A BRITTISH GIRL AND SWEARING ALL THE TIME WHATS HAPPENIN' WITH MEEEE DU HÅLLER PÅ ATT BLI ETT SKINSBEROENDEFAN SOM FÖRLORAR DITT LIV SAKTA MEN SÄKERT, HAR VARIT MED OM DET, ASDFG OMGOMGOMGOMGOMG ![]() ![]()
22 jun, 2012 12:58 |
|
Borttagen
|
The Wanted och Jedward ska vara förband åt Westlife i morgon..
MY FEELINGS, VARFÖR ÄR INTE JAG DÄR I MORRN, VARFÖR? Anyway så har jag laddat med choklad i morgon, för när man äter choklad så känn man ju sig bättre.. 22 jun, 2012 12:58 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av Borttagen: The Wanted och Jedward ska vara förband åt Westlife i morgon.. MY FEELINGS, VARFÖR ÄR INTE JAG DÄR I MORRN, VARFÖR? Anyway så har jag laddat med choklad i morgon, för när man äter choklad så känn man ju sig bättre.. DID YOU SAY JEDWARD HAR ITNE HÖRT DETTA FÖRUT OMFG GRÅTER idk varför men jag vill inte gå dit, du borde gå dit :c du är ju ett jättefan av westlife och jedward och åh. ![]()
22 jun, 2012 13:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Celebikai: Skrivet av Borttagen: The Wanted och Jedward ska vara förband åt Westlife i morgon.. MY FEELINGS, VARFÖR ÄR INTE JAG DÄR I MORRN, VARFÖR? Anyway så har jag laddat med choklad i morgon, för när man äter choklad så känn man ju sig bättre.. DID YOU SAY JEDWARD HAR ITNE HÖRT DETTA FÖRUT OMFG GRÅTER idk varför men jag vill inte gå dit, du borde gå dit :c du är ju ett jättefan av westlife och jedward och åh. ELLER HUR, DE SKA FRIKKIN SPELA PÅ WESTLIFES SISTA KONSERT EVER.. DE KOMMER SÅ PÅ SAMMA SCEN.. Biljetterna är slut och att boka flyg+ hotell i Dublin skulle kosta massor, att gå dit är inte heller en ide. De visar inte konserten på svenska biografer heller. Jag kommer sitta och dö i morgon hemma </3 22 jun, 2012 13:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag känner mig forever alone idag... dårå? Jag vet inte. Var på en promenad med mamma och hennes kille och de kramades, och jag var med som tredje hjulet bara... jag funderar på att gå och sova bort hela dagen snart. Fast samtidigt ska jag iväg med mamma, och en kompis kanske är med där så i alla fall då kanske man inte känner sig forever alone. Förhoppningsvis. Men jag vet inte :c Okej 22 jun, 2012 13:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag känner mig forever alone idag... dårå? Jag vet inte. Var på en promenad med mamma och hennes kille och de kramades, och jag var med som tredje hjulet bara... jag funderar på att gå och sova bort hela dagen snart. Fast samtidigt ska jag iväg med mamma, och en kompis kanske är med där så i alla fall då kanske man inte känner sig forever alone. Förhoppningsvis. Men jag vet inte :c Okej Jo. Vi får se ^^' Förhoppningsvis blir det supermegaawesome och roligt. 22 jun, 2012 13:14 |
|
Borttagen
|
Celebikai: Det var i kväll Jedward skulle vara förband, I dunno om de är det i morgon med.
22 jun, 2012 13:21 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen