@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av The Noble Lion: Hahaha jag sa ju att Mac är bättre! Men jag sitter själv med en PC och känner pretty much like you just nu.... Men datorn är ny, jag fick den igår... åh, vill ha en mac! Du lär dig den snart och då kommer du inte känna såhär längre! I promise! Jag tycker faktiskt inte att PC är så dåligt längre, det jobbigaste var ju att ta bort allting man hade på macen...
22 jun, 2012 12:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag känner mig forever alone idag... dårå? 22 jun, 2012 12:16 |
|
Sovsvampen
Elev |
22 jun, 2012 12:17 |
|
Borttagen
|
Ha, Breiviks försvar vill att han ska bli frisläppt.
Undrar hur det känns när t.om ens advokat har gett upp på en 22 jun, 2012 12:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag känner mig forever alone idag... dårå? Jag vet inte. Var på en promenad med mamma och hennes kille och de kramades, och jag var med som tredje hjulet bara... jag funderar på att gå och sova bort hela dagen snart. Fast samtidigt ska jag iväg med mamma, och en kompis kanske är med där så i alla fall då kanske man inte känner sig forever alone. Förhoppningsvis. Men jag vet inte :c 22 jun, 2012 12:29 |
|
Cara Riddle
Elev |
22 jun, 2012 12:32 |
|
Solkatten
Elev |
Jag har 129 galleoner, 10 siklar, 14 knutingar! Sedan när hände det?! xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 jun, 2012 12:41 |
|
linnvendela
Elev |
Jag har ny profilbild ^^
Jaha. 22 jun, 2012 12:41 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Hahahaha välkommen tillbaka till jobbet
Vred till foten (dock ingen långvarig stukning) och slog mig blodig på ena armbågen. Bara resten av kroppen kvar då innan jag går av. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 22 jun, 2012 12:45 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Vred till foten (dock ingen långvarig stukning) och slog mig blodig på ena armbågen. Bara resten av kroppen kvar då innan jag går av. låter läskigt att jobba på en båt ![]()
22 jun, 2012 12:45 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen