Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
hyperion
Elev |
Ett tips är att ha med sig ett paket tamponger, utifall att. De tar inte särskilt stor plats och man kan lägga lite toapapper som extra skydd om det känns säkrare, så står man inte där helt strandad haha.
![]()
23 sep, 2012 19:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av baramin: Angående första mensen. Mina första gånger var det mest som brunröda flytningar, jag märkte knappt av dem och det fungerade finfint med lite toapapper som skydd. Ingenting att oroa sig över alltså! Nu kan jag inte påstå att jag vet säkert att det är så för alla, men har för mig att det stämmer för de flesta. För mig var det riktigt blod. Men jag var hemma och märkte det ganska fort så det hann inte gå igenom. Men precis som hyperion säger så kan man vara förberedd genom att alltid ha en binda och ett par extra trosor i handväskan eller skolväskan eller jackfickan. 23 sep, 2012 21:57 |
|
Jac
Elev |
Skrivet av baramin: Angående första mensen. Mina första gånger var det mest som brunröda flytningar, jag märkte knappt av dem och det fungerade finfint med lite toapapper som skydd. Ingenting att oroa sig över alltså! Nu kan jag inte påstå att jag vet säkert att det är så för alla, men har för mig att det stämmer för de flesta. Jag vaknade två på matten av fruktansvärd mensvärk första gången jag fick mens och med en stor fläck i sängen, du hade mycket mer tur än mig. Vet inte varför men den där fläcken gjorde mig trygg på nått sätt, när jag mådde dåligt kunde den få mig att känna mig trygg, jag är konstig
24 sep, 2012 23:36 |
|
Amandan
Elev |
Min första gång.. hmm. Jag fick jäättelite rött i trosorna och märkte det direkt. Sprang upp en våning och tog en binda av mamma. Kom normalt blod direkt, så,, hade tur!
Min tumblr!
24 sep, 2012 23:37 |
|
Borttagen
|
Jag får aldrig mensvärk nananana. Jealous?
25 sep, 2012 10:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag får aldrig mensvärk nananana. Jealous? Jag har aldrig mensvärk 25 sep, 2012 13:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag får aldrig mensvärk nananana. Jealous? Jag har aldrig mensvärk Jag blöder också lite. tror jag. Har inte koll på hur mycket andra blöder men ja. 25 sep, 2012 13:39 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag får aldrig mensvärk nananana. Jealous? får bara lite mensvärk som smärtar i nån timme, sen NO MORE MENSVÄRK ♥ har iof bara mens i två-tre dagar, eeh. in other news borde alla läsa detta: http://rookiemag.com/2011/09/getting-over-girl-hate/ ![]()
25 sep, 2012 13:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Celebikai: Skrivet av Borttagen: Jag får aldrig mensvärk nananana. Jealous? får bara lite mensvärk som smärtar i nån timme, sen NO MORE MENSVÄRK ♥ har iof bara mens i två-tre dagar, eeh. in other news borde alla läsa detta: http://rookiemag.com/2011/09/getting-over-girl-hate/ Är det bara jag som inte har en speciell tjej som jag är avundsjuk på? :x Jag är avundsjuk på alla. Killar, tjejer. Främlingar, vänner. </3 25 sep, 2012 14:23 |
|
tjejigadia
Elev |
Aaargh jag har mens och det känns som om jag blöder på mina byxor
Är det bara jag som blir irriterad på allt och alla när jag får mens?
25 sep, 2012 14:29 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen