@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
22 jun, 2012 00:27 |
|
Sovsvampen
Elev |
22 jun, 2012 01:01 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Sovsvampen: ÄR en halv directioner, hihhihiihih Hahaha hur kan man vara en halv directioner?
22 jun, 2012 01:05 |
|
Sovsvampen
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Sovsvampen: ÄR en halv directioner, hihhihiihih Hahaha hur kan man vara en halv directioner? Har inte riktigt blivit en " hel " än, får fnatt när jag ser dom söta pojkarna, börjar lära mig en del om dom och lyssnar på deras låtar. Men kan inte än kalla mig en "hel" directioner då jag vet alldeles för lite om allt. :'
22 jun, 2012 01:06 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Sovsvampen: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Sovsvampen: ÄR en halv directioner, hihhihiihih Hahaha hur kan man vara en halv directioner? Har inte riktigt blivit en " hel " än, får fnatt när jag ser dom söta pojkarna, börjar lära mig en del om dom och lyssnar på deras låtar. Men kan inte än kalla mig en "hel" directioner då jag vet alldeles för lite om allt. :' Man behöver inte veta allt om dem för att kalla sig en directioner, det räcker med att du gillar deras musik
22 jun, 2012 01:09 |
|
Sovsvampen
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Sovsvampen: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Sovsvampen: ÄR en halv directioner, hihhihiihih Hahaha hur kan man vara en halv directioner? Har inte riktigt blivit en " hel " än, får fnatt när jag ser dom söta pojkarna, börjar lära mig en del om dom och lyssnar på deras låtar. Men kan inte än kalla mig en "hel" directioner då jag vet alldeles för lite om allt. :' Man behöver inte veta allt om dem för att kalla sig en directioner, det räcker med att du gillar deras musik Yeah, i know that. Men ändå, vill fortfarande inte kalla mig hel än
22 jun, 2012 01:12 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Sovsvampen: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Sovsvampen: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Sovsvampen: ÄR en halv directioner, hihhihiihih Hahaha hur kan man vara en halv directioner? Har inte riktigt blivit en " hel " än, får fnatt när jag ser dom söta pojkarna, börjar lära mig en del om dom och lyssnar på deras låtar. Men kan inte än kalla mig en "hel" directioner då jag vet alldeles för lite om allt. :' Man behöver inte veta allt om dem för att kalla sig en directioner, det räcker med att du gillar deras musik Yeah, i know that. Men ändå, vill fortfarande inte kalla mig hel än Haha okej, jag var en directioner, eller man kan väl säga att jag fortfarande är det då jag lyssnar och tycker om deras låtar. Förut visste jag ALLT om dem, men nu vet jag ingenting
22 jun, 2012 01:15 |
|
whirlwinds
Elev |
okej kombinationen röka vattenpipa i ett litet kvavt rum utan ventilation + fet mensvärk + inte ätit något på hela dagen är inte så jävla najs. hade dödsont, fick hjärtklappning, mådde illa och blev yr & skakig och höll på att svimma påväg till badrummet. : ))))))
22 jun, 2012 01:21 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av whirlwinds: okej kombinationen röka vattenpipa i ett litet kvavt rum utan ventilation + fet mensvärk + inte ätit något på hela dagen är inte så jävla najs. hade dödsont, fick hjärtklappning, mådde illa och blev yr & skakig och höll på att svimma påväg till badrummet. : )))))) när jag var liten hade vi en vattenpipa i en låda i vardagsrummet. ingen använde den. nu är den borta :c ![]()
22 jun, 2012 01:25 |
|
Cara Riddle
Elev |
Jag skulle ju sova xD haha det går typ aldrig bra när jag skall göra det xD haha men nej nu Skall jag sova!!
Natti natti underbara mugglisar ♥ ![]()
22 jun, 2012 01:28 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen