@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
GinnyOlivia
Elev |
Min femåriga lillebror kallar mig "Agnesson Bert Bertilsson Sonnobert". what. (jag heter inte Bertilsson i efternamn och jag vet inte var han får det ifrån ahaha)
![]()
21 jun, 2012 19:16 |
|
Borttagen
|
The Noble Lion: Åh, ja, det är jättejobbigt med insektsfobi, särskilt när man är ute i skogen. :c
Men jag kommer förmodligen sitta uppe på vinden och läsa hungerspelen typ hela tiden. Gillar inte riktigt att umgås med folk, är en ensamvarg och får ångest och allt blir bara så awkward. :s Ronald Weasley: Åh herregud. :s Jag skulle få panik om jag behövde handskas med det varje dag! Jag får ju panik av bara de här dagarna. xd Aja, får väl försöka överleva på något sätt, haha. Tack! :3 21 jun, 2012 19:26 |
|
EmahS
Elev |
Är det någon här som sett "The Skin I Live In"?
Brorsans flickvän ska visst ha med den hit snart, och jag såg trailern, och den verkade som skit. Har någon sett den? Är det bra?
21 jun, 2012 19:56 |
|
EMELESEL
Elev |
Min syster slår mig!
21 jun, 2012 20:01 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av EmahS: Är det någon här som sett "The Skin I Live In"? Brorsans flickvän ska visst ha med den hit snart, och jag såg trailern, och den verkade som skit. Har någon sett den? Är det bra? kollade trailern på yt, toppkommentaren sa att den var jättebra :o ![]()
21 jun, 2012 20:04 |
|
EMELESEL
Elev |
Urshki pushki! Min syrra biter mig!
AJAJ NELLIE! 21 jun, 2012 20:07 |
|
Borttagen
|
Blir bortskämd av svärfar. Donken och en jäkla massa jordgubbar
21 jun, 2012 20:31 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Gryffindor måste vinna Pottermore-House Cup!
21 jun, 2012 20:55 |
|
Borttagen
|
21 jun, 2012 20:58 |
|
scarhead
Lärare |
21 jun, 2012 20:59 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen