@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ronald Weasley
Elev |
Haha, jag fattar inte vad IKEA-ägarna tänkte på när de bannade den här xD Haha, den är ju rolig!
21 jun, 2012 15:53 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Borttagen: mugglis var typ jättepopulärt hos treorna i min förra skola. "Ska vi gå in på MP?" Och så gjorde de det... i skolan... DET ÄR SÅ ROLIGT ATT DE KALLAR MUGGLIS FÖR MP♥ OCH MIN LILLEBRORS KOMPIS BARA: OFTA, NÄR HAN SÅG ATT JAG VAR INNE PÅ MUGGLIS omg Hahaha, WHAT?! XD Förra året så var min kompis lillebror typ inne på mugglis, fast jag tror fortfarafande att det var hans dubbelanvändare, men iallafall, sen tyckte alla typ att det var jättecoolt, det var creepy X) 21 jun, 2012 15:54 |
|
smartbabe
Elev |
21 jun, 2012 15:55 |
|
Kintsugi
Prefekt |
![]() Om jag kunde säga detsamma om mig... passade på att fånga lite sol när den ändå fått för sig att titta fram... jag är lite röd nu och ansiktet är väldigt stelt. Mmmm gött! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 21 jun, 2012 16:07 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: si_tonks lyssnar på goin back to hogwarts! c: THAT'S AWESOME! Oh, och jag addade Sexy And I know It till Miri-listan bara för att hon hatar den så mycket x) ![]()
21 jun, 2012 16:42 |
|
Borttagen
|
Mer än 35 grader i solen är det här i Spanien. Nu sticker jag ut till poolen igen. ;D
21 jun, 2012 16:52 |
|
Solkatten
Elev |
Sitter vid min nya dator nu, hihi!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 jun, 2012 17:03 |
|
Borttagen
|
Jag ska ta en paus från mugglis. Jag har inte riktigt tid längre och känner mig inte lika välkommen. Jag tittar bara in då och då för att uppdatera mina fanfictions. Tror jag kommer ta upp det igen till hösten...
Ni ska veta att jag älskar er alla, och vi ses ♥ Lucy och Rose, Ellie Lovegood - Don't miss me too much, skicka mig bara ett sms Detta är MadEye Moody som checkar ut från mugglis, vi ses till hösten 21 jun, 2012 17:04 |
|
Borttagen
|
Jag har blivit antagen som funktionär på Putte I Parken
Nu gäller det bara att hitta mitt tält som jag vet att jag har någonstans...... :3 21 jun, 2012 17:43 |
|
Borttagen
|
Ses MadEye Moody, du vet att du alltid är välkommen, iaf för mig
21 jun, 2012 17:46 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen