@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Rumbleroar
Elev |
Skriver mitt andra inlägg på lääääänge här på Mugglis
Let's just pretend att det finns en awesome gif här istället! Typ här --> <-- 21 jun, 2012 14:51 |
|
Ginny00
Elev |
Jag åker till Nyköping och sen Skara sommarland idag
21 jun, 2012 14:54 |
|
Li
Biträdande rektor |
Funderar på att rensa facebookvänner...
without something there is no nothing 21 jun, 2012 15:05 |
|
Dini99
Elev |
Solar min ben... C:
"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 21 jun, 2012 15:05 |
|
Borttagen
|
Jag är så ful, så himla ful och fet och DNJFJDJKD jag orkar inteeeeeee.
21 jun, 2012 15:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag är så ful, så himla ful och fet och DNJFJDJKD jag orkar inteeeeeee. what? nej. du är inte ful. inte alls. du är inte fet. du är fin som du är. 21 jun, 2012 15:18 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Jag sitter på Pottermore och är excited över hur The House Cup-Competition ska sluta och hur roligt det kommer bli på midsommar
21 jun, 2012 15:27 |
|
Borttagen
|
mugglis var typ jättepopulärt hos treorna i min förra skola.
"Ska vi gå in på MP?" Och så gjorde de det... i skolan... DET ÄR SÅ ROLIGT ATT DE KALLAR MUGGLIS FÖR MP♥ OCH MIN LILLEBRORS KOMPIS BARA: OFTA, NÄR HAN SÅG ATT JAG VAR INNE PÅ MUGGLIS omg 21 jun, 2012 15:40 |
|
EmahS
Elev |
Jag känner mig fortfarande som en liten bov när jag ska handla på systembolaget. Trots att jag har fått handla där i över 7 månader.
och jisses vad lite folk där var. dagen innan midsommar liksom?! sista dagen att handla för midsommar om man nu ska det
21 jun, 2012 15:41 |
|
Lucy och Rose
Elev |
21 jun, 2012 15:46 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen