@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
joel9324
Elev |
21 jun, 2012 13:46 |
|
Borttagen
|
Jag är kär i min egna signatur xD
21 jun, 2012 13:46 |
|
Borttagen
|
Har skaffat en ny tumblr (som kanske några vet) som jag har random bilder på. Nu har jag börjat lägga upp egna
Kolla här: http://spikesmustache.tumblr.com/tagged/mystuff/ 21 jun, 2012 13:48 |
|
EmahS
Elev |
Idag tog jag ett stort beslutet på jobbet
.. plockade bort lappen på dörren som hänvisar att folk ska ringa på porttelefonen. Problemet är att porttelefonen inte fungerar, och går folk dit och man tittar bort precis så ser jag inte dem alls från receptionen. Så jag gjorde en ny lapp som säger att folk ska ringa på ringklockan istället.
21 jun, 2012 13:50 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ja men självklart meddelar jag dig Skrivet av Cara Riddle: Jag vill ta bort solen -.- den är lite väl varm, finns de någon avstäningsknappen? Om du hittar nån, please let me know ![]()
21 jun, 2012 14:00 |
|
The Noble Lion
Elev |
Ekkiis - Ååh I feel for you! Jag har också en hemsk fobi för småkryp och insekter! De är så eeeuuuchhhh. Men försök ha lite kul i alla fall
21 jun, 2012 14:12 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: HEJDÅ MUGGLIS OCH SVERIGE Nu ska jag fara iväg till Finland, när jag har packat min väska.. Eheh. Färjan åker klockan 20.00 idag, och imorgon är jag framme i Finland. Jag kommer hem på måndag, om jag har överlevt ute i den hemska lilla stugan i den hemska lilla skogen med släktingar som inte kommer förstå min finska, och om jag har överlevt alla myggbett, utedasset, att sova på vinden, den äckliga maten som jag kommer bli itvingad(har typ en ätstörning, så jag avskyr mat) överlevt alla spindelnät och alla småkryp och insekter. Och sen såklart, duschen. De har ingen dusch, jag kommer få ha en hink och hälla vattnet över mig. DET KOMMER FÖR FAAAN TA TIO ÅR ATT FÅ UR SCHAMPON UR HÅRET. Omg. </3 Om ni inte redan har förstått det så har jag en stark fobi för insekter, smuts, skogen och mat. Jag är inte säker på att jag kommer överleva, så att säga. Och ni ba: Kbry? JAJA, FARVÄL KÄRA MUGGLISAR. ♥ Nog tror jag att du överlever Jaja, ha det så bra! 21 jun, 2012 14:19 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: det är därför hon la till den därsi_tonks, Vad gör Sexy and i know it på din Miri lista? ._________. Matilda avskyr väl den? c: heh tror jag HEH 21 jun, 2012 14:41 |
|
linnvendela
Elev |
Godmorgon mugglis!
Jaha. 21 jun, 2012 14:41 |
|
joel9324
Elev |
21 jun, 2012 14:43 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen