Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
rosea
Elev |
Öööööh........ okej då, typ
Har du varit ihop? Är inte bra på detta TEBAKS IGEN 20 sep, 2012 20:06 |
|
jedward lover <3
Elev |
mitt problem:eric saade föddes
Håna jedward men våga inte röra mina vänner! STOLT MEDLEM I 000 22 sep, 2012 11:00 |
|
Dini99
Elev |
Skrivet av jedward lover <3: mitt problem:eric saade föddes Okej, nu ska jag inte säga att jag älskar Eric Saade, för det gör jag inte, men jag tycker faktiskt att du formulerar dig fel. Jag förstår faktiskt inte hur man kan hata en människa så mycket så man önskar personen inte var född, och så har man inte träffat personen...? Du kanske inte tycker om hanns musik, eller den person som hanns skivbolag har krystat ut från honom, precis som jag. Men att önska att en människa inte föds är starkt. "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 22 sep, 2012 20:44 |
|
Ginny00
Elev |
Min dator måste lära sig att det faktiskt inte är så hemskt kul som den tror att bråka med mig när jag har PMS. okej? e.e
23 sep, 2012 18:32 |
|
scarhead
Lärare |
Undrar egentligen när jag får mens, så jag slipper oroa mig att jag får min första helt plötsligt när jag är bortrest eller något. liksom wow kul att upptäcka sin första mens om man inte är hemma
23 sep, 2012 18:40 |
|
ginnyw123
Elev |
Skrivet av scarhead: Undrar egentligen när jag får mens, så jag slipper oroa mig att jag får min första helt plötsligt när jag är bortrest eller något. liksom wow kul att upptäcka sin första mens om man inte är hemma Agree o.o Tänk om man typ är på klassresa eller kollo lixom, kul...
23 sep, 2012 18:42 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av scarhead: Undrar egentligen när jag får mens, så jag slipper oroa mig att jag får min första helt plötsligt när jag är bortrest eller något. liksom wow kul att upptäcka sin första mens om man inte är hemma haha same yo also high five på att inte fått mens än?? ♏︎ 23 sep, 2012 18:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: Undrar egentligen när jag får mens, så jag slipper oroa mig att jag får min första helt plötsligt när jag är bortrest eller något. liksom wow kul att upptäcka sin första mens om man inte är hemma Precis som mi kusin. Hon har börjat få könshår och är orolig. Men jag hoppas att du får det hemma och inte i skolan, som jag 23 sep, 2012 18:49 |
|
baramin
Elev |
Angående första mensen. Mina första gånger var det mest som brunröda flytningar, jag märkte knappt av dem och det fungerade finfint med lite toapapper som skydd. Ingenting att oroa sig över alltså! Nu kan jag inte påstå att jag vet säkert att det är så för alla, men har för mig att det stämmer för de flesta.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 23 sep, 2012 18:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av baramin: Angående första mensen. Mina första gånger var det mest som brunröda flytningar, jag märkte knappt av dem och det fungerade finfint med lite toapapper som skydd. Ingenting att oroa sig över alltså! Nu kan jag inte påstå att jag vet säkert att det är så för alla, men har för mig att det stämmer för de flesta. För mig var det blod i hela byxorna och riktigt blodrött. Riktig mycke också, fick lov att bytta binda jätteofta så at det inte skulle bli på trosorna 23 sep, 2012 19:06 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen