UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLovegood:)
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ja eller hur! Man måste kunna hitta dem bra ff:ena!Skrivet av LunaLovegood:): Jag vet! Kan de inte lägga den hos romantik? Eller Tonårsromans! Skrivet av Borttagen: jag vet....hur kan en ff vara om artister? Dt är böcker och Filmer! Skrivet av rollspelare: Skrivet av Borttagen: är det unpopular??? ahahah trodde inte nån gillade dom The Fooo och Markus & Martinus är överskattat....... Jupp...... Kolla på Wattpad fanfictions.......... man ser nästan bara de......
23 sep, 2017 10:52 |
|
Scorperion
Elev |
24 sep, 2017 16:17 |
|
Frivolt
Elev |
Jag ÄLSKAR verkligen att kolla på Barbie Life in the dream house xD det är så jäkla bra!!!
25 sep, 2017 13:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Hahah samma här! Kollar inte på den så ofta nu men den är väääääldigt bra!Jag ÄLSKAR verkligen att kolla på Barbie Life in the dream house xD det är så jäkla bra!!! 25 sep, 2017 15:02 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Hahah samma här! Kollar inte på den så ofta nu men den är väääääldigt bra! Jag ÄLSKAR verkligen att kolla på Barbie Life in the dream house xD det är så jäkla bra!!! 25 sep, 2017 15:05 |
|
beckendorf
Elev |
Skrivet av Choixpeau: Spenat och ost är literally det bästa jag vet, när det kommer till mat alltså *låtsas som att jag inte skulle byta ut alla mina vänner mot tillräckligt mycket mozzarella*. Fight me (eller not really för jag är inte särskilt stark och skulle probably råka smälla till mig själv på näsan och bli Voldemort 2.0 så bad idea). Nejmen really, jag skulle mycket hellre äta spenat än godis eller chips. Jag är en dysfunktionell unge. alltså jaaa!!! båda är så himla goda lol 25 sep, 2017 17:28 |
|
Scorperion
Elev |
26 sep, 2017 23:44 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Frivolt: honestly det är ganska bra men inget slår gamla barbiefilmerJag ÄLSKAR verkligen att kolla på Barbie Life in the dream house xD det är så jäkla bra!!! guilty fucking pleasure right there 28 sep, 2017 18:35 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Beben: Skrivet av Frivolt: honestly det är ganska bra men inget slår gamla barbiefilmerJag ÄLSKAR verkligen att kolla på Barbie Life in the dream house xD det är så jäkla bra!!! guilty fucking pleasure right there I know älskar det Ja, äldre barbiefilmer är säkert bra!! Är mest de nyare som är värdelösa 28 sep, 2017 19:01 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Frivolt: Ser fortfarande på gamla barbiefilmer ... whoops xD Skrivet av Beben: Skrivet av Frivolt: honestly det är ganska bra men inget slår gamla barbiefilmerJag ÄLSKAR verkligen att kolla på Barbie Life in the dream house xD det är så jäkla bra!!! guilty fucking pleasure right there I know älskar det Ja, äldre barbiefilmer är säkert bra!! Är mest de nyare som är värdelösa Jag och min syster var båda sjuka så vi kollade på barbiefilmer som inte var äldre än typ 2014-15 xD 28 sep, 2017 19:05 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen