@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
nervös
21 jun, 2012 12:20 |
|
Borttagen
|
21 jun, 2012 12:29 |
|
Writteninthemoonlight
Elev |
Två av mina absolut bästa vänner kommer hem till mig snart, jag har inte sett någon av dem sen skolavslutningen och för en av dem är det första gången vi umgås "utanför skolan" (d.v.s hittar på nåt på fritiden) Jag är otroligt glad att dem kommer hit känner jag!
Tumblr
http://naturallybookish.tumblr.com/
21 jun, 2012 12:48 |
|
Borttagen
|
HEJDÅ MUGGLIS OCH SVERIGE
Nu ska jag fara iväg till Finland, när jag har packat min väska.. Eheh. Färjan åker klockan 20.00 idag, och imorgon är jag framme i Finland. Jag kommer hem på måndag, om jag har överlevt ute i den hemska lilla stugan i den hemska lilla skogen med släktingar som inte kommer förstå min finska, och om jag har överlevt alla myggbett, utedasset, att sova på vinden, den äckliga maten som jag kommer bli itvingad(har typ en ätstörning, så jag avskyr mat) överlevt alla spindelnät och alla småkryp och insekter. Och sen såklart, duschen. De har ingen dusch, jag kommer få ha en hink och hälla vattnet över mig. DET KOMMER FÖR FAAAN TA TIO ÅR ATT FÅ UR SCHAMPON UR HÅRET. Omg. </3 Om ni inte redan har förstått det så har jag en stark fobi för insekter, smuts, skogen och mat. Jag är inte säker på att jag kommer överleva, så att säga. Och ni ba: Kbry? JAJA, FARVÄL KÄRA MUGGLISAR. ♥ 21 jun, 2012 13:03 |
|
Lucy och Rose
Elev |
21 jun, 2012 13:06 |
|
EmahS
Elev |
Buhu.
Jag måste sitta i receptionen idag. MEN. jag måste också göra en sak i InDesign, som endast är installerad på min dator. jag får rymma från receptionen en liten stund sen så jag kan fixa det jag ska
21 jun, 2012 13:19 |
|
Borttagen
|
Äter Ben & Jerrys glass, läser Tintin och sitter på balkongen, fy faraos cigarrer så bra man kan ha det i bland
21 jun, 2012 13:30 |
|
baramin
Elev |
Ska till Ica för att packa folks kassar. Imorgon är det midsommar. Hur mycket kommer jag att dö?
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 21 jun, 2012 13:35 |
|
Borttagen
|
Klockan är 13:37! C:
21 jun, 2012 13:37 |
|
Borttagen
|
OMG JAG HITTADE ETT FEL I TINTINBOKEN (jag läser boken baserad på filmen) SCÅÅÅÅR!
21 jun, 2012 13:39 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen