@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av si_tonks: Du kan alltid göra som jag. Rita något. En av mina bästisar fyller år om 3 dagar och jag är pank.. Well that's great, isn't it? Ugh. 20 jun, 2012 21:05 |
|
Solkatten
Elev |
Hur ska jag stå ut Midsommarafton? o_O :'s Aja, det blir säkert bra... hoppas jag x'
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 20 jun, 2012 21:07 |
|
scarhead
Lärare |
Jag kan inte gå in på Tumblr för Internet blir bara segt då, jag saknar Tumblr.
Tänk om jag missar 169 followers liksom... 20 jun, 2012 21:08 |
|
Fang
Elev |
Kom, kom till chatten nu! http://tinychat.com/dvsdc
20 jun, 2012 21:10 |
|
Solkatten
Elev |
20 jun, 2012 21:11 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: yeay du överger oss inte Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlvaRawenclaw: always ♥ du kan alltid sms:a mig och ja jag lär skicka ibland för att veta att du mår bra Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlvaRawenclaw: Men nej nu blev jag ledsen VIKTIGT!! Idag bestämde jag att jag KANSKE ska sluta här eller pausa i 2mån eller mer. Jag känner inte längre mig så välkommen och detta tar dessutom alldeles för mycket av min tid... Och i höst måste jag verkligen satsa på skolan då jag börjar i sexan och vill ha bättre betyg. Iofs så var inte mina betyg dåliga i år, men jag är en person som sätter hög press på sig själv och om jag inte skärper mig kanske de sjunker ännu mera. Ja, men inget är bestämt än. Kommer finnas på skype och KANSKE msn. Troligen slutar jag inte, jag loggar in nån gång och kollar min mail. Jag vet inte. Menmen, tack för allt Tack...:/ Insåg precis att jag inte kommer kunna sluta :$ ![]()
20 jun, 2012 21:23 |
|
Solkatten
Elev |
Hihihi, tänk de personer som föddes åren 1969 eller 1696
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 20 jun, 2012 21:25 |
|
leumas vän
Elev |
20 jun, 2012 21:41 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
20 jun, 2012 21:43 |
|
Fang
Elev |
Är du hamburgaren?
20 jun, 2012 21:44 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen