One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Maharajah
Elev |
De får inte åka till Sverige kommande två veckorna. Det är förbjudet. Jag tänker stoppa flyget. ELLER VÄNTA. JAG KAN ÅKA TILL FLYGPLATSEN. IF I ONLY KNEW WHEEEEN THEY'RE GOING THERE... 15 jul, 2012 23:43 |
|
Remembrall
Elev |
Skrivet av Maharajah: De får inte åka till Sverige kommande två veckorna. Det är förbjudet. Jag tänker stoppa flyget. ELLER VÄNTA. JAG KAN ÅKA TILL FLYGPLATSEN. IF I ONLY KNEW WHEEEEN THEY'RE GOING THERE... Aw </3 testa att göra det omg de åker säkert ifrån Heathrow någon gång hm dock kan jag inte heller se dem IGEN blöh är nog i skåne vid de laget why is life so unfair sometimes .............
15 jul, 2012 23:47 |
|
Maharajah
Elev |
Skrivet av Remembrall: Skrivet av Maharajah: De får inte åka till Sverige kommande två veckorna. Det är förbjudet. Jag tänker stoppa flyget. ELLER VÄNTA. JAG KAN ÅKA TILL FLYGPLATSEN. IF I ONLY KNEW WHEEEEN THEY'RE GOING THERE... Aw </3 testa att göra det omg de åker säkert ifrån Heathrow någon gång hm dock kan jag inte heller se dem IGEN blöh är nog i skåne vid de laget why is life so unfair sometimes ............. ooh maybe I can go to heathrow some day... it's not too far.. Men vet ju inte när de åker/kommer och måste isåfall kolla upp hur jag ska ta mig dit... hehehehe 15 jul, 2012 23:49 |
|
Knizzlare
Elev |
![]() gjorde en liten bild, heheh..nejmen, okej, jag vet att den inte är världens finaste och så but still! xD ![]()
16 jul, 2012 01:47 |
|
_SanD_
Elev |
LOL mamma har börjat gilla dem.. eller deras musik iallafall!
Haha, hon kan inte ens säga One direction </3
16 jul, 2012 12:43 |
|
Borttagen
|
Jaaaa!! Jag har lyckats!!!!!
här med är dill99 en av oss!!! XD 16 jul, 2012 13:20 |
|
Borttagen
|
yes/no! jag vet inte vad jag ska tycka!!!! Men jag bevakar vell då!
16 jul, 2012 13:23 |
|
Borttagen
|
16 jul, 2012 13:49 |
|
Bombarda
Elev |
Läser igenom en tidning från England förra sommaren. !ad hittar man inte där om en intervju med 1D xD haha jag visste inte ens vilka dem var då, köpte tidningen för att se vilka dem var. Ett halvår senare gillar jag dem
Kärlek till alla! 16 jul, 2012 13:49 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av scarhead: känns bra att ingen gör något om att jag skrev om Zayn skulle färga håret rosa haha hmmm (nej detta är inte lite sent pfft) ![]() sorry not sorry ♏︎ 16 jul, 2012 14:15 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen