@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Nymfadora Tonks: Hahaha vad kul, det åt jag nu till kvällsmat XD Åh det är så gott, jag älskar falukorv!
20 jun, 2012 19:13 |
|
Celebikai
Elev |
20 jun, 2012 19:14 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
VIKTIGT!!
Idag bestämde jag att jag KANSKE ska sluta här eller pausa i 2mån eller mer. Jag känner inte längre mig så välkommen och detta tar dessutom alldeles för mycket av min tid... Och i höst måste jag verkligen satsa på skolan då jag börjar i sexan och vill ha bättre betyg. Iofs så var inte mina betyg dåliga i år, men jag är en person som sätter hög press på sig själv och om jag inte skärper mig kanske de sjunker ännu mera. Ja, men inget är bestämt än. Kommer finnas på skype och KANSKE msn. Troligen slutar jag inte, jag loggar in nån gång och kollar min mail. Jag vet inte. Menmen, tack för allt speech! 20 jun, 2012 19:14 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: Men nej nu blev jag ledsen VIKTIGT!! Idag bestämde jag att jag KANSKE ska sluta här eller pausa i 2mån eller mer. Jag känner inte längre mig så välkommen och detta tar dessutom alldeles för mycket av min tid... Och i höst måste jag verkligen satsa på skolan då jag börjar i sexan och vill ha bättre betyg. Iofs så var inte mina betyg dåliga i år, men jag är en person som sätter hög press på sig själv och om jag inte skärper mig kanske de sjunker ännu mera. Ja, men inget är bestämt än. Kommer finnas på skype och KANSKE msn. Troligen slutar jag inte, jag loggar in nån gång och kollar min mail. Jag vet inte. Menmen, tack för allt ![]()
20 jun, 2012 19:18 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Celebikai: Skrivet av Solkatten: ÄLSKAR Luminous :"D <'33 oh ja! fast happens in the dark är bättre Tycker inte jag "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 20 jun, 2012 19:18 |
|
Dramione99
Elev |
Apro på nada, så stör jag mig otroligt mkt på att jag bara är ett exp från att gå upp i level 4. Ghrr. Irriterande.
20 jun, 2012 19:51 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Dramione99: du kan utmana mig i fall du vill Apro på nada, så stör jag mig otroligt mkt på att jag bara är ett exp från att gå upp i level 4. Ghrr. Irriterande. ![]()
20 jun, 2012 19:52 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlvaRawenclaw: Men nej nu blev jag ledsen VIKTIGT!! Idag bestämde jag att jag KANSKE ska sluta här eller pausa i 2mån eller mer. Jag känner inte längre mig så välkommen och detta tar dessutom alldeles för mycket av min tid... Och i höst måste jag verkligen satsa på skolan då jag börjar i sexan och vill ha bättre betyg. Iofs så var inte mina betyg dåliga i år, men jag är en person som sätter hög press på sig själv och om jag inte skärper mig kanske de sjunker ännu mera. Ja, men inget är bestämt än. Kommer finnas på skype och KANSKE msn. Troligen slutar jag inte, jag loggar in nån gång och kollar min mail. Jag vet inte. Menmen, tack för allt Tack...:/ speech! 20 jun, 2012 19:53 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: always ♥ du kan alltid sms:a mig och ja jag lär skicka ibland för att veta att du mår bra Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlvaRawenclaw: Men nej nu blev jag ledsen VIKTIGT!! Idag bestämde jag att jag KANSKE ska sluta här eller pausa i 2mån eller mer. Jag känner inte längre mig så välkommen och detta tar dessutom alldeles för mycket av min tid... Och i höst måste jag verkligen satsa på skolan då jag börjar i sexan och vill ha bättre betyg. Iofs så var inte mina betyg dåliga i år, men jag är en person som sätter hög press på sig själv och om jag inte skärper mig kanske de sjunker ännu mera. Ja, men inget är bestämt än. Kommer finnas på skype och KANSKE msn. Troligen slutar jag inte, jag loggar in nån gång och kollar min mail. Jag vet inte. Menmen, tack för allt Tack...:/ ![]()
20 jun, 2012 19:54 |
|
Dramione99
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Jag vet inte om jag törs, haha!!! Skrivet av Dramione99: du kan utmana mig i fall du vill Apro på nada, så stör jag mig otroligt mkt på att jag bara är ett exp från att gå upp i level 4. Ghrr. Irriterande. 20 jun, 2012 19:56 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen