@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Solkatten: Längtar tills jag får min dator så jag kan börja skriva på min fanfic ^^ ♥ Hoppas verkligen jag får den imorgon! <'3333 Fanfic om Harry Potter?
20 jun, 2012 13:37 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Längtar tills jag får min dator så jag kan börja skriva på min fanfic ^^ ♥ Hoppas verkligen jag får den imorgon! <'3333 Fanfic om Harry Potter? Japp "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 20 jun, 2012 13:41 |
|
MizzNina
Elev |
Jag tänker alltid på DeathDownAlex när jag lyssnar på Harry Nilssons The Puppy song.
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 20 jun, 2012 13:45 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Skrivet av MizzNina: Jag tänker alltid på DeathDownAlex när jag lyssnar på Harry Nilssons The Puppy song. HAHAAHAHAAhAHAHHA! That kind of made my day. Kan det ha något att göra med... *Puppy eyes* Det roliga med det är att det är ni som föreställer er att det är så jag gör. jag brukar annats övertala folk med ord. XD 20 jun, 2012 13:52 |
|
Solkatten
Elev |
Åhh, det kommer vara ISKALLT. xD Kommer dö, haha.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 20 jun, 2012 13:55 |
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av DeathDownAlex: HAHAAHAHAAhAHAHHA! That kind of made my day. Kan det ha något att göra med... *Puppy eyes* Det roliga med det är att det är ni som föreställer er att det är så jag gör. jag brukar annats övertala folk med ord. XD Nej. (I've never seen any puppy eyes) Det är för att du ser ut som en bulldog. Kidding. En av meningarna går To share a cup of tea with me Och då tänker jag alltid på dig. Sen är det meningen And walk along beside the sea Havet - Halmstad - Alex. ^_^ Sen handlar låten om vänskap, och ja. ♥ "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 20 jun, 2012 14:04 |
|
EmahS
Elev |
Jag vill hem och se på senaste avsnittet av The Glee Project! NU TACK!
MEN. jag ska iväg hela förbaskade dagen. ifs och ha roligt, men ändå. hahaha
20 jun, 2012 14:23 |
|
DeathDownAlex
Elev |
MizzNina
Haha aw! Klart jag ser ut som en bulldog. Alltid. ^^ Jag älskar att bli kopplad till te. ♥ Ja jag hoppas att du inte se mig som en hund. För jag tänker inte krypa i sanden brevid dig. Nej men kram på dig fina du! 20 jun, 2012 14:25 |
|
MizzNina
Elev |
DeathDownAlex
*fniss* Damn it. Jag som alltid drömt om att jag en dag ska gå på stranden i Halmstad, sjunga Per Gessle låtar med dig krypandes bredvid. *kram* "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 20 jun, 2012 14:27 |
|
DeathDownAlex
Elev |
MizzNina
Hahah, jag hoppas att jag får ha ett coolt koppel på mig i alla fall. ^^ Alltså this mental picture. ♥ 20 jun, 2012 14:33 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen