Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 5609 5610 5611 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
The Noble Lion
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Längtar tills jag får min dator så jag kan börja skriva på min fanfic ^^ ♥ Hoppas verkligen jag får den imorgon! <'3333

Fanfic om Harry Potter?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F114d4558af4162eebf71a15e9a99c028%2Ftumblr_oi6nhlveg31vi4ac0o1_500.gif

20 jun, 2012 13:37

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av The Noble Lion:
Skrivet av Solkatten:
Längtar tills jag får min dator så jag kan börja skriva på min fanfic ^^ ♥ Hoppas verkligen jag får den imorgon! <'3333

Fanfic om Harry Potter?

Japp

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

20 jun, 2012 13:41

MizzNina
Elev

Avatar


Jag tänker alltid på DeathDownAlex när jag lyssnar på Harry Nilssons The Puppy song.

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

20 jun, 2012 13:45

DeathDownAlex
Elev

Avatar


Skrivet av MizzNina:
Jag tänker alltid på DeathDownAlex när jag lyssnar på Harry Nilssons The Puppy song.

HAHAAHAHAAhAHAHHA!

That kind of made my day.

Kan det ha något att göra med... *Puppy eyes*

Det roliga med det är att det är ni som föreställer er att det är så jag gör. jag brukar annats övertala folk med ord. XD

20 jun, 2012 13:52

Solkatten
Elev

Avatar


Åhh, det kommer vara ISKALLT. xD Kommer dö, haha.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

20 jun, 2012 13:55

MizzNina
Elev

Avatar


Skrivet av DeathDownAlex:

HAHAAHAHAAhAHAHHA!

That kind of made my day.

Kan det ha något att göra med... *Puppy eyes*

Det roliga med det är att det är ni som föreställer er att det är så jag gör. jag brukar annats övertala folk med ord. XD


Nej. (I've never seen any puppy eyes) Det är för att du ser ut som en bulldog.

Kidding.

En av meningarna går

To share a cup of tea with me

Och då tänker jag alltid på dig.

Sen är det meningen

And walk along beside the sea

Havet - Halmstad - Alex. ^_^

Sen handlar låten om vänskap, och ja.


"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

20 jun, 2012 14:04

EmahS
Elev

Avatar


Jag vill hem och se på senaste avsnittet av The Glee Project! NU TACK!


MEN. jag ska iväg hela förbaskade dagen. ifs och ha roligt, men ändå. hahaha

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_me286fYtEh1ruzvefo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m7oekvYHbC1rc1gvjo3_r1_500.gif

20 jun, 2012 14:23

DeathDownAlex
Elev

Avatar


MizzNina
Haha aw!
Klart jag ser ut som en bulldog. Alltid. ^^

Jag älskar att bli kopplad till te. ♥

Ja jag hoppas att du inte se mig som en hund. För jag tänker inte krypa i sanden brevid dig.

Nej men kram på dig fina du!

20 jun, 2012 14:25

MizzNina
Elev

Avatar


DeathDownAlex

*fniss*

Damn it. Jag som alltid drömt om att jag en dag ska gå på stranden i Halmstad, sjunga Per Gessle låtar med dig krypandes bredvid.

*kram*

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

20 jun, 2012 14:27

DeathDownAlex
Elev

Avatar


MizzNina
Hahah, jag hoppas att jag får ha ett coolt koppel på mig i alla fall. ^^

Alltså this mental picture. ♥

20 jun, 2012 14:33

1 2 3 ... 5609 5610 5611 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.