Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av JoLizz: HJÄÄÄLP TJEJER ELLER KILLAR OM NI ÄR HÄR vad kan man göra efter skolan med le crush? :o Det beror ju helt på om ni är ensamma eller med andra, var ni ska vara osv. ^^ Jaha. 18 sep, 2012 12:42 |
|
Borttagen
|
Hur farligt är det att sluta äta? Eller alltså, inte helt, men att bara äta lite.
18 sep, 2012 21:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Hur farligt är det att sluta äta? Eller alltså, inte helt, men att bara äta lite. Om du menar att äta likadant men i mindre portioner så brukar det vara helt okej. Orkar inte kolla hur gammal du är, men om du är under 20 (vilket jag nästan räknar med) så är skelett och hjärna inte färdigutvecklade ännu och även om du inte växer längre så behöver kroppen alla näringsämnen så se till att inte välja bort någonting. Ta mindre portioner bara. 18 sep, 2012 21:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Hur farligt är det att sluta äta? Eller alltså, inte helt, men att bara äta lite. Om du menar att äta likadant men i mindre portioner så brukar det vara helt okej. Orkar inte kolla hur gammal du är, men om du är under 20 (vilket jag nästan räknar med) så är skelett och hjärna inte färdigutvecklade ännu och även om du inte växer längre så behöver kroppen alla näringsämnen så se till att inte välja bort någonting. Ta mindre portioner bara. Men alltså, hela poängen är att jag inte vill få i mig näring. 18 sep, 2012 21:51 |
|
Amandan
Elev |
18 sep, 2012 21:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Amandan: letswatchitburn: Vad är poängen med det? Låter ju inte speciellt sunt. Poängen är att sluta växa. Om jag inte får i mig näring borde jag väl inte bli så mycket längre, right? 18 sep, 2012 21:53 |
|
Amandan
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Amandan: letswatchitburn: Vad är poängen med det? Låter ju inte speciellt sunt. Poängen är att sluta växa. Om jag inte får i mig näring borde jag väl inte bli så mycket längre, right? Fungerar nog inte riktigt så. Du skadar ju hela dig själv genom att göra något sådant. Min tumblr!
18 sep, 2012 21:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Amandan: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Amandan: letswatchitburn: Vad är poängen med det? Låter ju inte speciellt sunt. Poängen är att sluta växa. Om jag inte får i mig näring borde jag väl inte bli så mycket längre, right? Fungerar nog inte riktigt så. Du skadar ju hela dig själv genom att göra något sådant. Bryr mig inte särskilt mycket. Om det gör att jag växer lite mindre så bryr jag mig inte direkt om det skadar mig. 18 sep, 2012 21:57 |
|
Afturelding
Elev |
letswatchitburn
Jag vet inte ens vad jag ska säga egentligen. Varför vill du inte bli längre? Jag älskar att vara lång (är 17 ![]() ![]()
18 sep, 2012 22:00 |
|
Amandan
Elev |
letswatchitburn: Som Afturelding säger, att vara lång är jättefint! Önskar verkligen att jag hade längd.. Långa personer har alltid så sjukt snygga ben!
Min tumblr!
18 sep, 2012 22:03 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen