vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
^ Well, jag skulle nog säga så... Fast jag är inte heller bäst på engelska.
13 okt, 2011 19:22 |
|
f00nt
Elev |
ser på Kill Bill : )
13 okt, 2011 19:23 |
|
Mandy Diamond
Elev |
13 okt, 2011 19:24 |
|
cisssi7
Elev |
skriver i det här forumet
13 okt, 2011 19:30 |
|
sweetfia
Elev |
skrattar åt en sida på facebook xD
13 okt, 2011 20:06 |
|
expelliarmus
Elev |
13 okt, 2011 20:10 |
|
tiinaah
Elev |
Jag är hungrig och funderar starkt på att föreslå takeaway som middag. ^^
13 okt, 2011 20:12 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
13 okt, 2011 20:17 |
|
adliitam
Elev |
13 okt, 2011 20:18 |
|
Lilli
Elev |
Jag kom precis hem från dansen, är trött! Nu tänkte jag va lite social på mugglis!
"Don't worry, you just as sane as I am." - Luna Lovegood 13 okt, 2011 20:35 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen