UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Asked Calmly
Elev |
14 sep, 2017 21:39 |
|
Dashie97
Elev |
Jag gillar växter mer än jag gillar djur.
Åh hey det är ju en sån här grej som är där under foruminlägg :D Men jag har inget bra att skriva här. I'll get back to ya. Kanske. Eller inte 15 sep, 2017 19:39 |
|
Choixpeau
Elev |
Spenat och ost är literally det bästa jag vet, när det kommer till mat alltså *låtsas som att jag inte skulle byta ut alla mina vänner mot tillräckligt mycket mozzarella*. Fight me (eller not really för jag är inte särskilt stark och skulle probably råka smälla till mig själv på näsan och bli Voldemort 2.0 så bad idea). Nejmen really, jag skulle mycket hellre äta spenat än godis eller chips. Jag är en dysfunktionell unge.
aaaaaa 16 sep, 2017 22:23 |
|
Scorperion
Elev |
17 sep, 2017 14:53 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Choixpeau: Gillar inte spenat men håller med om mozzarellaSpenat och ost är literally det bästa jag vet, när det kommer till mat alltså *låtsas som att jag inte skulle byta ut alla mina vänner mot tillräckligt mycket mozzarella*. Fight me (eller not really för jag är inte särskilt stark och skulle probably råka smälla till mig själv på näsan och bli Voldemort 2.0 så bad idea). Nejmen really, jag skulle mycket hellre äta spenat än godis eller chips. Jag är en dysfunktionell unge. Det finns fan inget bättre än denna fantastiska ost! 17 sep, 2017 16:01 |
|
Choixpeau
Elev |
Skrivet av Beben: Frågan är bara om halloumi eller mozzarella är bäst ... Skrivet av Choixpeau: Gillar inte spenat men håller med om mozzarellaSpenat och ost är literally det bästa jag vet, när det kommer till mat alltså *låtsas som att jag inte skulle byta ut alla mina vänner mot tillräckligt mycket mozzarella*. Fight me (eller not really för jag är inte särskilt stark och skulle probably råka smälla till mig själv på näsan och bli Voldemort 2.0 så bad idea). Nejmen really, jag skulle mycket hellre äta spenat än godis eller chips. Jag är en dysfunktionell unge. Det finns fan inget bättre än denna fantastiska ost! aaaaaa 17 sep, 2017 16:55 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Choixpeau: ............Skrivet av Beben: Frågan är bara om halloumi eller mozzarella är bäst ... Skrivet av Choixpeau: Gillar inte spenat men håller med om mozzarellaSpenat och ost är literally det bästa jag vet, när det kommer till mat alltså *låtsas som att jag inte skulle byta ut alla mina vänner mot tillräckligt mycket mozzarella*. Fight me (eller not really för jag är inte särskilt stark och skulle probably råka smälla till mig själv på näsan och bli Voldemort 2.0 så bad idea). Nejmen really, jag skulle mycket hellre äta spenat än godis eller chips. Jag är en dysfunktionell unge. Det finns fan inget bättre än denna fantastiska ost! tror jag kan välja men får dåligt samvete för den andra osten om jag faktiskt gör det xD 17 sep, 2017 17:18 |
|
Borttagen
|
The Fooo och Markus & Martinus är överskattat.......
17 sep, 2017 21:15 |
|
rollspelare
Elev |
Skrivet av Borttagen: är det unpopular??? ahahah trodde inte nån gillade dom The Fooo och Markus & Martinus är överskattat.......
17 sep, 2017 21:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av rollspelare: Skrivet av Borttagen: är det unpopular??? ahahah trodde inte nån gillade dom The Fooo och Markus & Martinus är överskattat....... Jupp...... Kolla på Wattpad fanfictions.......... man ser nästan bara de...... 17 sep, 2017 21:20 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen