One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Bombarda
Elev |
Gud jag såg typ en liten bit av typ en diskussion mellan lou o någon som pratade om det på one direction-sweden på facebook, typ fyra bilder.
Kärlek till alla! 14 jul, 2012 23:41 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
När min kompis berättade om det som hände när Lou hade tweetade Rebecca blev jag så arg. Jag fattar inte alla fans som kallar Louis elak och dyl. 1. Jag tror inte precis att han kommer bli snällare och uppskatta fansen mer om vi kallar honom dum, elak och känslolös.
2. Jag tycker inte det han skrev till Rebecca var så elakt, kanske han var lite hård, men vi vet inget om det. Han kanske var ironisk eller alltid har den tonen när han pratar med Rebecca, vi vet inget om det. 3. Bara för att man är arg på någon en gång så betyder inte det heller att man är en elak person. Louis verkar vara en jättesnäll person. Jag tycker att han verkar vara en sån som försvara dem han älskar och alltid finns för att hjälpa. Jag har inte sett några tweet från fansen sjäv, men jag vet hur de reagerade när Lou försvarade sin flickvän, då tyckte det att kändisskapet hade stigit honom åt huvudet. För att inte tala om att alla tyckte att han var otacksam bara för att han inte gillade servicen på en restaurang. Då tog alla för givet att han bara var bitchig, fast det senare visade sig att han hade blivit förbannad för att kyparen inte var trevlig mot Lottie och Eleanor. Vi vet inget om hur Louis är bakom kulisserna eler vad han har för relatin till Rebecca därför tycker jag inte att vi har någon rätt att kalla honom elak. Även om han är känd så har han faktiskt känslor och när alla går på honom på det sättet är det mobbning
15 jul, 2012 12:20 |
|
Remembrall
Elev |
The boys are heading to sweden for some recording tuesday but will be back the 21st and 22nd for two festivals where they'll be performing #confirmed
btw sprid inte på fb lol alla är så jobbiga där #sorrynotsorry
15 jul, 2012 22:43 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av Remembrall: The boys are heading to sweden for some recording tuesday but will be back the 21st and 22nd for two festivals where they'll be performing #confirmed btw sprid inte på fb lol alla är så jobbiga där #sorrynotsorry guuuurl were did you read that tell me ![]()
15 jul, 2012 22:47 |
|
Remembrall
Elev |
Skrivet av Celebikai: Skrivet av Remembrall: The boys are heading to sweden for some recording tuesday but will be back the 21st and 22nd for two festivals where they'll be performing #confirmed btw sprid inte på fb lol alla är så jobbiga där #sorrynotsorry guuuurl were did you read that tell me 1DUpdatesOnline @ twittahhh det kontot ÄR faktiskt pålitligt ifrån vad jag har läst tidigare!!
15 jul, 2012 23:05 |
|
Optic
Elev |
Skrivet av Remembrall: Skrivet av Celebikai: Skrivet av Remembrall: The boys are heading to sweden for some recording tuesday but will be back the 21st and 22nd for two festivals where they'll be performing #confirmed btw sprid inte på fb lol alla är så jobbiga där #sorrynotsorry guuuurl were did you read that tell me 1DUpdatesOnline @ twittahhh det kontot ÄR faktiskt pålitligt ifrån vad jag har läst tidigare!! SÅ WHAT?? Så de är typ här 4 dagar? 15 jul, 2012 23:06 |
|
Remembrall
Elev |
Skrivet av Optic:
Skrivet av Remembrall: Skrivet av Celebikai: Skrivet av Remembrall: The boys are heading to sweden for some recording tuesday but will be back the 21st and 22nd for two festivals where they'll be performing #confirmed btw sprid inte på fb lol alla är så jobbiga där #sorrynotsorry guuuurl were did you read that tell me 1DUpdatesOnline @ twittahhh det kontot ÄR faktiskt pålitligt ifrån vad jag har läst tidigare!! SÅ WHAT?? Så de är typ här 4 dagar? seems like it!!!
15 jul, 2012 23:09 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av Remembrall: Skrivet av Celebikai: Skrivet av Remembrall: The boys are heading to sweden for some recording tuesday but will be back the 21st and 22nd for two festivals where they'll be performing #confirmed btw sprid inte på fb lol alla är så jobbiga där #sorrynotsorry guuuurl were did you read that tell me 1DUpdatesOnline @ twittahhh det kontot ÄR faktiskt pålitligt ifrån vad jag har läst tidigare!! åmajgadd fyra dagar vilket kaoz det kommer bli ![]()
15 jul, 2012 23:16 |
|
Maharajah
Elev |
seriöst NEJ.
15 jul, 2012 23:36 |
|
Remembrall
Elev |
15 jul, 2012 23:41 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen