@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
YES! Idag kom det två böcker vi hade beställt.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 20 jun, 2012 13:07 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av EmahS: Precis! Efter att ha sett hans skådespelarkunskaper i Glee tror jag verkligen att han kommer kunna spela Finnick perfekt. Och han är ju dessutom snygg. Skrivet av scarhead: Alltså jag vet inte vad jag ska göra om inte Grant blir Finnick. “Well, don't expect us to be too impressed. We just saw Finnick Odair in his underwear.” MAN FÅR SE HONOM I BARA KALSONGER JAG MENAR HALLÅ ÅH. Grant skulle verkligen vara den perfekta Finnick! Jag står fast vid det. även om det finns många som hade varit bra, så känns han bäst! 20 jun, 2012 13:13 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av EmahS: Precis! Efter att ha sett hans skådespelarkunskaper i Glee tror jag verkligen att han kommer kunna spela Finnick perfekt. Och han är ju dessutom snygg. Skrivet av scarhead: Alltså jag vet inte vad jag ska göra om inte Grant blir Finnick. “Well, don't expect us to be too impressed. We just saw Finnick Odair in his underwear.” MAN FÅR SE HONOM I BARA KALSONGER JAG MENAR HALLÅ ÅH. Grant skulle verkligen vara den perfekta Finnick! Jag står fast vid det. även om det finns många som hade varit bra, så känns han bäst! Han?! Omg, ni måste skoja med mig?! Vem som helst min inte han! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 20 jun, 2012 13:16 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av scarhead: Skrivet av EmahS: Precis! Efter att ha sett hans skådespelarkunskaper i Glee tror jag verkligen att han kommer kunna spela Finnick perfekt. Och han är ju dessutom snygg. Skrivet av scarhead: Alltså jag vet inte vad jag ska göra om inte Grant blir Finnick. “Well, don't expect us to be too impressed. We just saw Finnick Odair in his underwear.” MAN FÅR SE HONOM I BARA KALSONGER JAG MENAR HALLÅ ÅH. Grant skulle verkligen vara den perfekta Finnick! Jag står fast vid det. även om det finns många som hade varit bra, så känns han bäst! Han?! Omg, ni måste skoja med mig?! Vem som helst min inte han! Scarhead, PRECIS Geisha, hahaha. Nej. Han här: ![]()
20 jun, 2012 13:19 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av Solkatten: Skrivet av scarhead: Skrivet av EmahS: Precis! Efter att ha sett hans skådespelarkunskaper i Glee tror jag verkligen att han kommer kunna spela Finnick perfekt. Och han är ju dessutom snygg. Skrivet av scarhead: Alltså jag vet inte vad jag ska göra om inte Grant blir Finnick. “Well, don't expect us to be too impressed. We just saw Finnick Odair in his underwear.” MAN FÅR SE HONOM I BARA KALSONGER JAG MENAR HALLÅ ÅH. Grant skulle verkligen vara den perfekta Finnick! Jag står fast vid det. även om det finns många som hade varit bra, så känns han bäst! Han?! Omg, ni måste skoja med mig?! Vem som helst min inte han! Scarhead, PRECIS Geisha, hahaha. Nej. Han här: Hahah, okej X"D "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 20 jun, 2012 13:19 |
|
Sara Weasley!
Elev |
Inte jag heller... När jag tog en spruta i ettan svimmade jag och fick hjärnskakning.... Fast det gjorde inte så ont ![]() ![]()
20 jun, 2012 13:23 |
|
joel9324
Elev |
Sitter på mugglis och äter Daimglass. + att det är typ 27 + grader ute ♥ LIFE ♥
20 jun, 2012 13:24 |
|
Solkatten
Elev |
Ska bada i poolen nu. Uuh, det kommer vara iskallt. X'D Men det kommer förhoppningsvis bara vara i början...
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 20 jun, 2012 13:25 |
|
Pixie
Elev |
20 jun, 2012 13:27 |
|
Solkatten
Elev |
Längtar tills jag får min dator så jag kan börja skriva på min fanfic ^^ ♥ Hoppas verkligen jag får den imorgon! <'3333
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 20 jun, 2012 13:29 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen