@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Vi smällde iväg 20 raketer på månen, vilket resulterade i att den gick sönder, och jorden. Jag var Minoo från Cirkeln och mina syskon var Jessica och Jean från fanfictionen: Jag hatar din blotta existens. Vi vaknade upp i en färglös värld, där om man tänkte vart man ville drogs händerna dit. Elin och Denner åkte upp i Atmosfear och kollade på jorden. De upptäckte 6 rosa träd och 8 personer (varav mig) som skulle plantera vidare träden nästa dag. Jag vaknade just när Jessica och Jean höll på att döda varandra.
Crazy dröm, jag vet. 20 jun, 2012 12:15 |
|
Borttagen
|
Någon creepy unge sa hej till mig, jag svarade inte haha XD
20 jun, 2012 12:19 |
|
ronnyponny
Elev |
20 jun, 2012 12:19 |
|
Borttagen
|
Jag förstår inte varför jag har sådan äcklig prestationsångerst och självförtroende som lägger sig på botten och simmar.
20 jun, 2012 12:20 |
|
Borttagen
|
Äter frukost fortare än fortast.
Ska snart ner på stan. Fixa grejjer inför helgen 20 jun, 2012 12:21 |
|
IamAK
Elev |
jag är ovanligt glad och positiv idag, yay
20 jun, 2012 12:29 |
|
scarhead
Lärare |
Alltså jag vet inte vad jag ska göra om inte Grant blir Finnick.
“Well, don't expect us to be too impressed. We just saw Finnick Odair in his underwear.” MAN FÅR SE HONOM I BARA KALSONGER JAG MENAR HALLÅ 20 jun, 2012 12:31 |
|
The Noble Lion
Elev |
20 jun, 2012 12:51 |
|
Sara Weasley!
Elev |
20 jun, 2012 12:56 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av scarhead: Alltså jag vet inte vad jag ska göra om inte Grant blir Finnick. “Well, don't expect us to be too impressed. We just saw Finnick Odair in his underwear.” MAN FÅR SE HONOM I BARA KALSONGER JAG MENAR HALLÅ ÅH. Grant skulle verkligen vara den perfekta Finnick! Jag står fast vid det. även om det finns många som hade varit bra, så känns han bäst!
20 jun, 2012 13:01 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen