@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
20 jun, 2012 10:03 |
|
Cara Riddle
Elev |
20 jun, 2012 10:12 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Hahah indeed, indeed. Fast vi är lite mer fredliga än den ryska. ^^ Jag gillar att jag är helt gul... O.O Det är så det blir när man ska ta en bild kl 12 på natten, det finns liksom inte så mycket ljus tillgängligt. 20 jun, 2012 10:40 |
|
Borttagen
|
Solkatten
Hos oss kallas det introduktionsprogram ^^ Jag gick det "programmet" nu, läste bara svenska i ett år. Det är faktiskt bra med sånt där år, tycker jag! ^^ Och så hoppas jag att du kommer in på gymnasiet nästa år! DeathDownAlex Hahaha. Men ungefär på italienska maffian-nivå? (förstör inte våra chanser att bli lite badass, haha, vi är INTE fredliga *host*) Äsch. Detaljer. Bilden på mig är jättesuddig... xD 20 jun, 2012 10:44 |
|
DeathDownAlex
Elev |
InspiredPsycho
Hahah, ja precis, på den nivån är vi. >.< Oh förresten, liken ni förvarade i min garderob förra veckan börjar lukta. Ni sa ju att ni skulle hämta dem direkt. Det finns liksom inget bra ställe att begrava dem här. Du vet. Storstad. osv Så ja ni får komma i eftermiddag och hämta dem. 20 jun, 2012 10:48 |
|
Borttagen
|
DeathDownAlex
Jag visste väl det Jadå, oroa dig inte! Innan jag ska på födelsedagsfest kommer jag och hämtar det. Då behöver jag ju inte oroa mig för att inte ha någon födelsedagspresent. Jag menar, vem gillar inte att få lite gratis kött och ha för en vecka? ^-^ 20 jun, 2012 10:52 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag visste väl det Jadå, oroa dig inte! Innan jag ska på födelsedagsfest kommer jag och hämtar det. Då behöver jag ju inte oroa mig för att inte ha någon födelsedagspresent. Jag menar, vem gillar inte att få lite gratis kött och ha för en vecka? ^-^ Ah, smart där. Då kör vi på det. ska jag stoppa honom i en plastpåse? 20 jun, 2012 10:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av DeathDownAlex: Skrivet av Borttagen: Jag visste väl det Jadå, oroa dig inte! Innan jag ska på födelsedagsfest kommer jag och hämtar det. Då behöver jag ju inte oroa mig för att inte ha någon födelsedagspresent. Jag menar, vem gillar inte att få lite gratis kött och ha för en vecka? ^-^ Ah, smart där. Då kör vi på det. ska jag stoppa honom i en plastpåse? Ja, tack. Jag måste säkert ha lite parfym på det också... 20 jun, 2012 11:01 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
från mig till er alla. speech! 20 jun, 2012 11:22 |
|
Borttagen
|
I've just found my dear sir, who always entertains me on facebook and we only talk in English, even though both speak Swedish. We're just so badass and he's just so awesome. He never talks much in real life, just like me, but on the internet it's... way easier. He's my "own good sir who always entertains me"
(worst friendzone story) 20 jun, 2012 12:12 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen