Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 5606 5607 5608 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Minidjuret
Haha, värsta solglasögonmaffian ju!

20 jun, 2012 10:03

Cara Riddle
Elev

Avatar


Minidjuret haha vi är coolast av de coolaste ingen slår oss

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fea7a5aa29df70f4a8ed3d5c75bb42e21%2Ftumblr_inline_ndap359Vgu1sv49sn.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F2b88b67b62e1c09b656f8203353df257%2Ftumblr_inline_ncgl5aR8Ck1r9vm7f.gif

20 jun, 2012 10:12

DeathDownAlex
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Minidjuret
Haha, värsta solglasögonmaffian ju!

Hahah indeed, indeed.
Fast vi är lite mer fredliga än den ryska. ^^

Jag gillar att jag är helt gul... O.O
Det är så det blir när man ska ta en bild kl 12 på natten, det finns liksom inte så mycket ljus tillgängligt.

20 jun, 2012 10:40

Borttagen

Avatar


Solkatten
Hos oss kallas det introduktionsprogram ^^
Jag gick det "programmet" nu, läste bara svenska i ett år. Det är faktiskt bra med sånt där år, tycker jag! ^^
Och så hoppas jag att du kommer in på gymnasiet nästa år!

DeathDownAlex
Hahaha. Men ungefär på italienska maffian-nivå?
(förstör inte våra chanser att bli lite badass, haha, vi är INTE fredliga *host*)

Äsch. Detaljer. Bilden på mig är jättesuddig... xD

20 jun, 2012 10:44

DeathDownAlex
Elev

Avatar


InspiredPsycho
Hahah, ja precis, på den nivån är vi. >.<

Oh förresten, liken ni förvarade i min garderob förra veckan börjar lukta. Ni sa ju att ni skulle hämta dem direkt. Det finns liksom inget bra ställe att begrava dem här. Du vet. Storstad. osv
Så ja ni får komma i eftermiddag och hämta dem.

20 jun, 2012 10:48

Borttagen

Avatar


DeathDownAlex
Jag visste väl det

Jadå, oroa dig inte! Innan jag ska på födelsedagsfest kommer jag och hämtar det. Då behöver jag ju inte oroa mig för att inte ha någon födelsedagspresent. Jag menar, vem gillar inte att få lite gratis kött och ha för en vecka? ^-^

20 jun, 2012 10:52

DeathDownAlex
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:

Jag visste väl det

Jadå, oroa dig inte! Innan jag ska på födelsedagsfest kommer jag och hämtar det. Då behöver jag ju inte oroa mig för att inte ha någon födelsedagspresent. Jag menar, vem gillar inte att få lite gratis kött och ha för en vecka? ^-^

Ah, smart där.
Då kör vi på det. ska jag stoppa honom i en plastpåse?

20 jun, 2012 10:58

Borttagen

Avatar


Skrivet av DeathDownAlex:
Skrivet av Borttagen:

Jag visste väl det

Jadå, oroa dig inte! Innan jag ska på födelsedagsfest kommer jag och hämtar det. Då behöver jag ju inte oroa mig för att inte ha någon födelsedagspresent. Jag menar, vem gillar inte att få lite gratis kött och ha för en vecka? ^-^

Ah, smart där.
Då kör vi på det. ska jag stoppa honom i en plastpåse?


Ja, tack. Jag måste säkert ha lite parfym på det också...

20 jun, 2012 11:01

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar



från mig till er alla.

speech!

20 jun, 2012 11:22

Borttagen

Avatar


I've just found my dear sir, who always entertains me on facebook and we only talk in English, even though both speak Swedish. We're just so badass and he's just so awesome. He never talks much in real life, just like me, but on the internet it's... way easier. He's my "own good sir who always entertains me"

(worst friendzone story)

20 jun, 2012 12:12

1 2 3 ... 5606 5607 5608 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.