@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Alice...
Okey, here it goes: Det har kommit minst två till Tinzel videos och fem till Tindock videos på youtube varav hälften är för bra. Det har varit livliga diskussioner om Tintin-filmen och jag tror de ska börja spela in den i höst typ (tjihooo). Och ingen människa cosplayade Tintin på uppcon. Bjuder på en fin bild också (look how he stares into your soul ![]() 19 jun, 2012 21:29 |
|
Elley
Elev |
Har ett STORT i-landsproblem (kan ett i-landsproblem vara stort förresten?). Jag ska i alla fall beställa hem Harry Potter serien på Engelska, yay, men kan inte bestämma mig om jag ska ha denna box:
eller denna: (Vet att bildkvalitén är sämst men det var det bästa jag hittade.) HJÄÄLP MUGGLISAR! Som jag förstått det så är den översta de Engelska omslagen och de andra de Amerikanska, eller har jag fel? Är sugen på att ha originalen, men de andra är himla snygga...
http://nouw.com/ellenfelixson/
19 jun, 2012 21:31 |
|
Alice...
Elev |
Skrivet av Borttagen: Alice... Okey, here it goes: Det har kommit minst två till Tinzel videos och fem till Tindock videos på youtube varav hälften är för bra. Det har varit livliga diskussioner om Tintin-filmen och jag tror de ska börja spela in den i höst typ (tjihooo). Och ingen människa cosplayade Tintin på uppcon. Bjuder på en fin bild också (look how he stares into your soul Ska kolla videorna sen! OMFG!½!! DET ÄR I HÖST!! Och jag missade uppcon i år igen, pris till mig -.- Var det här året det sista? ;_____;
19 jun, 2012 21:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Alice...: Skrivet av Borttagen: Alice... Okey, here it goes: Det har kommit minst två till Tinzel videos och fem till Tindock videos på youtube varav hälften är för bra. Det har varit livliga diskussioner om Tintin-filmen och jag tror de ska börja spela in den i höst typ (tjihooo). Och ingen människa cosplayade Tintin på uppcon. Bjuder på en fin bild också (look how he stares into your soul Ska kolla videorna sen! OMFG!½!! DET ÄR I HÖST!! Och jag missade uppcon i år igen, pris till mig -.- Var det här året det sista? ;_____; Ja det var det sista 19 jun, 2012 21:37 |
|
Borttagen
|
Hungrig men vet inte vad jag ska äta
19 jun, 2012 21:38 |
|
Caius
Elev |
Tänker seriöst skita i att åka till Göteborg i sommar. Jag kör på Linköping istället och besöker Närcon istället. (ja, jag blev nog beroende av konvent efter Uppcon)
Börja fixa en ny person att cosplaya asap? Fast ne, måste boka biljetter först och få klartecken ifrån min vän ifall hon är på att åka dit med mig. Om inte annat kontaktar jag min Undertaker och frågar om hon är på att följa med dit. Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 19 jun, 2012 21:40 |
|
Alice...
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Alice...: Skrivet av Borttagen: Alice... Okey, here it goes: Det har kommit minst två till Tinzel videos och fem till Tindock videos på youtube varav hälften är för bra. Det har varit livliga diskussioner om Tintin-filmen och jag tror de ska börja spela in den i höst typ (tjihooo). Och ingen människa cosplayade Tintin på uppcon. Bjuder på en fin bild också (look how he stares into your soul Ska kolla videorna sen! OMFG!½!! DET ÄR I HÖST!! Och jag missade uppcon i år igen, pris till mig -.- Var det här året det sista? ;_____; Ja det var det sista NOOO jag har missat dem varenda år ;_________________________;
19 jun, 2012 21:43 |
|
Borttagen
|
ASSÅ UNDRAR HUR MÅNGA GÅNGER CAPTAINIMAGINARY NÄMNER TINTIN I SINA VIDEOS?
Minst 100 gånger.. I promise XD 19 jun, 2012 22:04 |
|
Solkatten
Elev |
Hur kommer de att de svenska böckerna är typ tjockare än originalen? Och varför har inte vi sådana boxar?!
Elley - De på den första bilden! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 jun, 2012 22:06 |
|
Borttagen
|
Duellera med mig?
19 jun, 2012 22:15 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen