@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Jag har som mål att om ett år kunna alla låtarna till AVPM & AVPS utantill
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 jun, 2012 20:35 |
|
Cara Riddle
Elev |
Yeay min mor börjar lära sig att om hon ringer på min tele och sedan vill få tag på syrran som är på nedervåningen får hon ringa hem
![]()
19 jun, 2012 20:37 |
|
Alice...
Elev |
19 jun, 2012 21:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Alice...: AND I ÄM BÄCK! Efter att inte ha varit inne på muggis på 1,5 vecka, så är jag nu tillbaka XD Heej JAG HAR SAKNAT DIG MER ÄN TINTIN SAKNAR HADDOCK NÄR HAN ÄR UTE PÅ TYP.. LÅNGRESOR SJÄLV! *kram* 19 jun, 2012 21:07 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Alice...: Välkommen tbx kära du ^^AND I ÄM BÄCK! Efter att inte ha varit inne på muggis på 1,5 vecka, så är jag nu tillbaka XD Heej ![]()
19 jun, 2012 21:10 |
|
Solkatten
Elev |
När man har sett en viss person i en film/tv-program går det bara inte att se personen i någon annan film/program...
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 jun, 2012 21:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: När man har sett en viss person i en film/tv-program går det bara inte att se personen i någon annan film/program... THIS! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Alice...: AND I ÄM BÄCK! Efter att inte ha varit inne på muggis på 1,5 vecka, så är jag nu tillbaka XD Heej JAG HAR SAKNAT DIG MER ÄN TINTIN SAKNAR HADDOCK NÄR HAN ÄR UTE PÅ TYP.. LÅNGRESOR SJÄLV! *kram* Nu fick jag lust att uppdatera dig med allt som hänt inom Tintin-fandomen men.. näe.. XD 19 jun, 2012 21:19 |
|
Dracossister
Elev |
19 jun, 2012 21:21 |
|
Alice...
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Alice...: AND I ÄM BÄCK! Efter att inte ha varit inne på muggis på 1,5 vecka, så är jag nu tillbaka XD Heej JAG HAR SAKNAT DIG MER ÄN TINTIN SAKNAR HADDOCK NÄR HAN ÄR UTE PÅ TYP.. LÅNGRESOR SJÄLV! *kram* JAG HAR SAKNAT DIG MED!! ;U; Och jag skulle gärna vilja ha lite tintin uppdateringar Cara Riddle: Tack ;u; Känns bra att vara tillbaka, från en vecka av sjukhet och väldigt mycket Skyrim XD
19 jun, 2012 21:23 |
|
Cara Riddle
Elev |
borde göra något åt huvudverken xD men jag är för lat xD
Alice...jag förstår det ^^ jag hade nog inte klarat att vara borta så länge, de längsta jag varit borta är nog tre dar xD ![]()
19 jun, 2012 21:23 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen