@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: jag förstår det ^^ jag kan fortfarande vara lite kär i honom xD haha nu vill jag se chess lr Snapphanar där han också är med Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Ja verkligen Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Ja hans röst alltså nu måste jag se den Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Den är helt underbar sitter och beundrar Anders Ekborg. Seriöst, hans röst o__O Ja i chess är han grym B) Tycker han är bra i Merano också ^__^ Eller vad heter den..? Vem kunde anat? Alltså jag var helt kär i Freddie när jag var liten o.o :$ ![]()
19 jun, 2012 19:47 |
|
Sara Weasley!
Elev |
19 jun, 2012 19:51 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
19 jun, 2012 20:02 |
|
Solkatten
Elev |
Har tråkigt...
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 jun, 2012 20:02 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
19 jun, 2012 20:03 |
|
Celebikai
Elev |
19 jun, 2012 20:10 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Jag är snart i level åtta!
19 jun, 2012 20:15 |
|
Borttagen
|
HAHAHAHAHAHA HERREGUD! XD 19 jun, 2012 20:15 |
|
baramin
Elev |
Så! Givande springtur! Har kommit fram till att jag kanske ska gå på P&L ändå. Ensam. (herregud vad trötta ni måste vara på att läsa om mina P&L-tankar hela tiden) Visst vore det trevligt att ha med någon, men att gå själv kan väl inte vara så himla illa ändå. Eller inte hemskt, i alla fall.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 19 jun, 2012 20:18 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av baramin: Så! Givande springtur! Har kommit fram till att jag kanske ska gå på P&L ändå. Ensam. (herregud vad trötta ni måste vara på att läsa om mina P&L-tankar hela tiden) Visst vore det trevligt att ha med någon, men att gå själv kan väl inte vara så himla illa ändå. Eller inte hemskt, i alla fall. min kompis ska dit fast hon ska bara vara där i en dag, hon följer med en vän dit c: ![]()
19 jun, 2012 20:20 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen