Sant eller Falskt? - Forumlek
Forum > Quidditchplanen > Sant eller Falskt? - Forumlek
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
sant
du har sett senaste hp- filmen? 10 dec, 2010 17:24 |
|
Elna
Elev |
Falskt
Du gillar färgen blå? 10 dec, 2010 17:40 |
|
Emelie
Elev |
sant
Du tycker ron är tråkig? "dont worry, you're just as sane as I am..." 10 dec, 2010 18:04 |
|
Elna
Elev |
Falskt.
Du tycker Harrys ärr är snyggt? 10 dec, 2010 18:18 |
|
Ninni
Elev |
Sant
Du gillar HP Tyck inte synd om de döda, Harry. Tyck synd om dem som lever, och framförallt om dem som lever utan kärlek. 1 jan, 2011 23:40 |
|
EMELESEL
Elev |
sant!
Du hatar Belatrix? 2 jan, 2011 18:25 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Sant
Sirius är bäst av marodörerna? 2 jan, 2011 21:59 |
|
Luna_Lovegood_
Elev |
Sant
Du gillar Luna? Ravenclaw. We are the vinners! 3 jan, 2011 11:49 |
|
EMELESEL
Elev |
sant
du har över 10 HP grejer hemma? 3 jan, 2011 13:50 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Sant
Samma som ovan 7 jan, 2011 13:14 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen