Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Gör't Alma! Du vååååågar! ♥
16 dec, 2011 22:30 |
|
Borttagen
|
Kan jag gå med? Vet att det är sent. XD
16 dec, 2011 22:31 |
|
Jac
Elev |
Skrivet av MonsterCookie: Skrivet av Jac: Skrivet av MonsterCookie: Skrivet av Jac: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Jac: *Avundsjuk* Det går så bra för alla utom mig typ! Går det inge bra??? Det går inte bra! Det händer ingenting! Skrivet av MonsterCookie: Skrivet av Jac: Skrivet av MonsterCookie: Skrivet av Jac: *Avundsjuk* Det går så bra för alla utom mig typ! WELCOME SIS! ♥ Då är vi två. Tack! Känner mig inte lika ensam längre! Samma här :' Jag vet inte, undrar samma sak. Usch vad jobbigt Jag vet! Usch på det! Ska jag skriva på fb att jag gillar honom? Om du törs, jaaaa :OO Ahh, jag vet inte... Tack MonsterCookie för allt! MonsterCookie in my heart!
16 dec, 2011 22:31 |
|
MonsterCookie
Elev |
Skrivet av Jac: Skrivet av MonsterCookie: Skrivet av Jac: Skrivet av MonsterCookie: Skrivet av Jac: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Jac: *Avundsjuk* Det går så bra för alla utom mig typ! Går det inge bra??? Det går inte bra! Det händer ingenting! Skrivet av MonsterCookie: Skrivet av Jac: Skrivet av MonsterCookie: Skrivet av Jac: *Avundsjuk* Det går så bra för alla utom mig typ! WELCOME SIS! ♥ Då är vi två. Tack! Känner mig inte lika ensam längre! Samma här :' Jag vet inte, undrar samma sak. Usch vad jobbigt Jag vet! Usch på det! Ska jag skriva på fb att jag gillar honom? Om du törs, jaaaa :OO Ahh, jag vet inte... Tack MonsterCookie för allt! MonsterCookie in my heart! awww, you're welcome! :'D Jac ftw! ♥ wolfstar deserved better. 16 dec, 2011 22:34 |
|
Jac
Elev |
Skrivet av Borttagen: Kan jag gå med? Vet att det är sent. XD Klart att du får vara med! MonsterCookie: ^.^
16 dec, 2011 22:39 |
|
Borttagen
|
Jac- Thanks.
16 dec, 2011 22:39 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
16 dec, 2011 22:40 |
|
Jac
Elev |
Skrivet av Dracos Tvillingsyster: Lamz, är han inloggad på fb? Nej, men kan ju skicka ett meddelande.
16 dec, 2011 22:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Jac: Skrivet av Dracos Tvillingsyster: Lamz, är han inloggad på fb? Nej, men kan ju skicka ett meddelande. Du vågar. ♥ Kom igen, Alma, det är värt det. ♥ 16 dec, 2011 23:09 |
|
Jac
Elev |
16 dec, 2011 23:14 |
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen