Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???
Forum > Harry Potter > Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Användarnamn
Elev |
Jag skulle vilja gifta mig med Luna/Sirius
http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=9977#forum.php?topic=9977 c. 1 nov, 2011 00:22 |
|
Thilda
Elev |
Fred eller George, kanske
1 nov, 2011 07:55 |
|
lhouise
Elev |
George Wealsey(fast helst skulle Fred också leva, det är så sorgligt med ensamma tvillingar)
Draco Malfoy Eller Dean Thomas brukar inte fundera på sånt här x)
1 nov, 2011 09:03 |
|
Borttagen
|
vet inte.....
Luna, kanske??? 1 nov, 2011 15:18 |
|
Borttagen
|
Draco ofc!
1 nov, 2011 15:19 |
|
LaylaCatcher
Elev |
Jaa Draco, Harry, Diggory den yngre, Neville, Dean, Seamus... everyone, typ!
//Layla C Imagination and dreaming is my life 1 nov, 2011 19:00 |
|
Vendela
Elev |
Draco, Fred/george, Charlie/Bill, Draco, Sirius, Harry, MÅNGA FLER SNYGGINGAR
Böcker. Böcker. Böcker! 1 nov, 2011 19:03 |
|
LeonaGoodness
Elev |
Neville, Ron, Fred eller Goerge eller kanske Harry! ♥
Hogwarts will always be there to welcome you home. <3 1 nov, 2011 19:07 |
|
LaylaCatcher
Elev |
Ja just det! Fred o George!n Tack Leona
Imagination and dreaming is my life 1 nov, 2011 19:13 |
|
Borttagen
|
Min fina pojkvän, Scorpius Malfoy ♥
2 nov, 2011 18:59 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen