Den nordiska trollkarls skolan
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Den nordiska trollkarls skolan
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
uniquorn
Elev |
Jag kom ut ur skämtsrtikelaffären. Vart var de andra? Jag tittade runt omkring mig. Jag började få panik. Vart var de?
"Hallå!" skrek jag och försökte att inte börja snyfta. "Vart är ni, ni skulle ju vänta på mig!" ![]()
22 dec, 2016 07:13 |
|
Linn Lumos
Elev |
Vi är ju här ropade jag till Katrine.
22 dec, 2016 07:15 |
|
uniquorn
Elev |
22 dec, 2016 07:16 |
|
Linn Lumos
Elev |
vi är här vid skyltfönstret
22 dec, 2016 07:30 |
|
Velleity
Elev |
22 dec, 2016 07:44 |
|
Linn Lumos
Elev |
Äntligen hittade Katrine oss. Vad ska vi göra nu frågade jag
22 dec, 2016 12:22 |
|
Velleity
Elev |
22 dec, 2016 14:57 |
|
Belluna tonks
Elev |
22 dec, 2016 16:05 |
|
Borttagen
|
Jag gick till sist ut ut butiken, jag hade bara köpt några få chokladgrodekort med quiddotchspelare.
22 dec, 2016 16:13 |
|
Belluna tonks
Elev |
22 dec, 2016 16:14 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Den nordiska trollkarls skolan
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen