Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Privat mellan Ripadal och ellisen05

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat mellan Ripadal och ellisen05

1 2 3 ... 54 55 56
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


du skrev det i början

8 nov, 2015 18:03

ellisen05
Elev

Avatar


Va? Ja, jag vet, men får svårt efter en stund.

Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3

8 nov, 2015 18:09

Borttagen

Avatar


ska vi rolla något annat då?

8 nov, 2015 18:11

ellisen05
Elev

Avatar


Jag vet inte, om du har svårt om jag skriver korta inlägg blir det svårt.

Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3

8 nov, 2015 18:13

Borttagen

Avatar


som rollare måste man alltid försöka skriva mer än en rad.

8 nov, 2015 18:18

ellisen05
Elev

Avatar


Jag försöker väl det.

Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3

8 nov, 2015 18:20

Borttagen

Avatar


ee

8 nov, 2015 18:22

ellisen05
Elev

Avatar


nähä, men enligt mig gör jag det!

Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3

8 nov, 2015 18:24

Borttagen

Avatar


Va?

8 nov, 2015 18:25

ellisen05
Elev

Avatar


Du skrev ju ee och jag förstår att det inte känns som om jag försöker det men det gör jag faktiskt!

Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3

8 nov, 2015 18:37

1 2 3 ... 54 55 56

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat mellan Ripadal och ellisen05

Du får inte svara på den här tråden.