Privat mellan Ripadal och ellisen05
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat mellan Ripadal och ellisen05
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
du skrev det i början
8 nov, 2015 18:03 |
|
ellisen05
Elev |
Va? Ja, jag vet, men får svårt efter en stund.
Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3 8 nov, 2015 18:09 |
|
Borttagen
|
ska vi rolla något annat då?
8 nov, 2015 18:11 |
|
ellisen05
Elev |
Jag vet inte, om du har svårt om jag skriver korta inlägg blir det svårt.
Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3 8 nov, 2015 18:13 |
|
Borttagen
|
som rollare måste man alltid försöka skriva mer än en rad.
8 nov, 2015 18:18 |
|
ellisen05
Elev |
Jag försöker väl det.
Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3 8 nov, 2015 18:20 |
|
Borttagen
|
ee
8 nov, 2015 18:22 |
|
ellisen05
Elev |
nähä, men enligt mig gör jag det!
Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3 8 nov, 2015 18:24 |
|
Borttagen
|
Va?
8 nov, 2015 18:25 |
|
ellisen05
Elev |
Du skrev ju ee och jag förstår att det inte känns som om jag försöker det men det gör jag faktiskt!
Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3 8 nov, 2015 18:37 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen