Ometrixen är tillbaka (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Ometrixen är tillbaka (prs)
|
Borttagen
|
"Du sa ju precis att dit hjärta har hittat den letar efter" sa Caroline & log änumer.
"Så um vad heter hon?" frågade Caroline nyfiket.
17 sep, 2015 08:03
|
|
Borttagen
|
" Flair " sa Caleb och log han började dagdrömma om henne.
17 sep, 2015 08:05
|
|
Borttagen
|
"Där ser man. Jag tänker gå ut en stund igen för att undersöka det här stället så vi syns i kväll" sa Caroline & gick ut.
17 sep, 2015 08:06
|
|
Borttagen
|
Rasmus hade gått ut och börjat undersöka planeten han kände sig tveksam om han skulle våga vara här då hans pappa var ute efter Aliens.
17 sep, 2015 08:15
|
|
Borttagen
|
Tewo såg mot Rasmus.
" Så det här kommer bli intresant" sa Tewo
17 sep, 2015 08:16
|
|
Borttagen
|
" Mm " sa Rasmus lågt och såg ner I vattnet skulle han vara ärlig och berätta vem han var och vad han gjorde här eller inte.
17 sep, 2015 08:18
|
|
Borttagen
|
"DU ser ut att vara full av tankar" sa Tewo & log lite grann.
17 sep, 2015 08:19
|
|
Borttagen
|
" Ja jag vet inte om jag vågar berätta så mycket om mig själv här " sa Rasmus och såg på Tewo.
17 sep, 2015 08:21
|
|
Borttagen
|
"Kan förstå det särskilt om de får reda på att du kidnappade just mig" sa Tewo
17 sep, 2015 08:21
|
|
Borttagen
|
" Ja det gör mig ännu räddare " sa Rasmus han hade ju faktiskt inge val då han kidnappade Tewo. Kanske borde gömma mig på rummet känns säkrast tänkte han.
17 sep, 2015 08:23
|
Du får inte svara på den här tråden.