Elefantprinsessan [♥Linn♥ och Jessica Lawiise]
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Elefantprinsessan [♥Linn♥ och Jessica Lawiise]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Mycket bättre." svarar jag ärligt.
25 okt, 2015 16:25 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
"Vad bra.", svarar jag.
"Tror ni det är någon från den här världen som använder magi?", frågar Kuru. ![]()
26 okt, 2015 08:05 |
|
Borttagen
|
"Det kanske finns flera 'hemliga kungligheter'." muttrar Alex.
26 okt, 2015 15:24 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
26 okt, 2015 17:36 |
|
Borttagen
|
Jessica Lawiise
"Om det är han så då jäklar..." morrar jag. 26 okt, 2015 18:27 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
7 nov, 2015 05:31 |
|
Borttagen
|
"Jag lider med dig, kusin." muttrar Alex.
8 nov, 2015 10:14 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
10 nov, 2015 10:38 |
|
Borttagen
|
"Okej men var?" säger jag.
10 nov, 2015 14:00 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
"Vi kanske kan gömma boken hos mig.", sa Alex.
Vi gick hem till henne. "Alex var har du varit. Du skulle ju vara hemma för länge sen.", sa en tjej som troligen var hennes syster. catradora vill du fortsätta med rollspelet?♥ ![]()
17 nov, 2015 19:40 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Elefantprinsessan [♥Linn♥ och Jessica Lawiise]
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen