Prs med ellisen05
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs med ellisen05
|
Borttagen
|
"Okej, tror jag", säger jag.
30 aug, 2015 20:15
|
|
Borttagen
|
" Vad bra." säger jag och tittar upp i taket.
31 aug, 2015 15:56
|
|
Borttagen
|
31 aug, 2015 17:35
|
|
Borttagen
|
" Faktiskt ganska bra, tack." säger jag.
3 sep, 2015 19:40
|
|
Borttagen
|
3 sep, 2015 20:17
|
|
Borttagen
|
" Undra var Austin är.. . " säger jag undrande.
4 sep, 2015 18:15
|
|
Borttagen
|
"Kvar i korridoren?", Frågar jag.
4 sep, 2015 18:28
|
|
Borttagen
|
" Om inte Granger redan har hittar han..." säger jag fundersamt .
4 sep, 2015 19:16
|
|
Borttagen
|
(*host* ´honom´)
"Jo, det förstås", säger jag.
4 sep, 2015 19:18
|
|
Borttagen
|
( Oj XD)
" Vad tror du händer med han? " frågade jag.
5 sep, 2015 10:03
|
Du får inte svara på den här tråden.