Glee [Privat J_J & Luna_rav]
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Glee [Privat J_J & Luna_rav]
|
Borttagen
|
Kurt log "tackar har pvo med och e totalt oförbred och vad har du för lektion nu igen?"fårgade han
Luna tänkte lite grann oc snurra sin mobil på bänken till man hörde crkrach i marken och hon suckar tog upp mobilen, skärmen var spräckt
17 mar, 2015 20:52
|
|
Borttagen
|
"Åh, jag har bild." sa Alice och log svagt. "Typ det ända ämnet kan gilla ibland, förutom idrott." flinade hon.
Dan tittade bak på Luna och sedan tittade han på sin mobil igen.
17 mar, 2015 21:00
|
|
Borttagen
|
kurt log "åh bild kul men gillar spanskan och musiken bäst"sa han direkt 2då menar jag Glee"Sa han oc hgick bredvid henen då hans klass var på samma håll
Luna suckar och fnös. den var sönder hon kom in på den och hann precis skicka alla kontakter till sin dator innan mobilen dog helt och vägrade starta och hon slog huvudet i bänken direkt
17 mar, 2015 21:03
|
|
Borttagen
|
"Musik är helt okej." log Alice och fortsatte att gå i korridoren.
Dan gäspade tungt utan att lyssna på läraren.
17 mar, 2015 21:09
|
|
Borttagen
|
Kurt log "Det e drömen"sah an direkt
Luna suckar och kolalde klcoakn på väggen och de närmade sig lsut
17 mar, 2015 21:12
|
|
Borttagen
|
Alice nickade.
"True." log hon.
Dan ställde sig upp när lektionen slutat och gick ut ur klassrummet.
17 mar, 2015 21:16
|
|
Borttagen
|
Kurt log "msuik är konst"sah an galatt
Luan gic tyst ut och kollade ner i marken lite tyst
17 mar, 2015 21:17
|
|
Borttagen
|
Alice skrattade.
"Sure, hejdå." sa hon och gick in till bildsalen när den dök upp.
Dan skyndade sig mot sina kompisar.
17 mar, 2015 21:20
|
|
Borttagen
|
Kurt gick in i spansak salen oc hsatt sig nu
Luna gick tyst och la allt i skåpet och satt sig på golvet i en hörna och började tyst kolla runt lite i sin ipad hon tog fram
17 mar, 2015 21:21
|
|
Borttagen
|
Alice tog fram sitt arbete.
Dan snackade lite med sina kompisar, brydde sig inte om när nästa lektion började.
17 mar, 2015 21:24
|
Du får inte svara på den här tråden.