Prs med J_J
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs med J_J
|
Borttagen
|
- Jag följer med, sa jag.
Jag satt mig upp.
- Älskling som det ser ut nu så är det här vårat hem, sa jag.
22 sep, 2014 21:54
|
|
Borttagen
|
Lessi lyssnade på hans ord och tänkte lite grann, han hade rätt men hon ville bara kunna få komma til det ritkiga. "Jag vet. Men här är mer annorlunda." Sa hon och kollade på honom nu och snabbt på James som gjorde små ljud bara.
23 sep, 2014 06:43
|
|
Borttagen
|
Jag nickade.
- Men vi ska tillbaka till vårat riktiga hem, sa jag.
23 sep, 2014 06:55
|
|
Borttagen
|
Lessi log lite "Bra." sa hon kort bara och tog James försikit och gick tyst ut och gav en tjänster flicka honom och väntadd enu på Felix "komemr min kung eller ska han stå där inne ett tag?"frågade hon artigt p åskoj
23 sep, 2014 06:57
|
|
Borttagen
|
Jag skrattade och gick sakta fram mot henne.
- Nu äter vi, sa jag.
23 sep, 2014 07:18
|
|
Borttagen
|
Lessi log "ja det gör vi" sa hon till honom och man märkte hur hon egentligen var spänd och tankesrpid. Hon kollade sen på Felix. "envisas inte åka tillbaka mera idag då du inte får av Luke än" sa hon
23 sep, 2014 07:21
|
|
Borttagen
|
- Jag stannar tills jag är frisk, sa jag.
23 sep, 2014 08:01
|
|
Borttagen
|
Lessi tänkte "okej bra" sa hon och gick tyst iväg och kom snart till salne och gick in
23 sep, 2014 08:22
|
|
Borttagen
|
Jag gick efter henne.
- Du vill inte att jag åker eller hur? Frågade jag.
23 sep, 2014 21:48
|
|
Borttagen
|
Lessi sa inget direkt utan tänkte ut sina ord. "Nej, det vill jag inte men om du vill får du jag kan inte hindra dig." Sa hon till hoonm nu. "inte när du e frsik" Sa hon
24 sep, 2014 06:45
|
Du får inte svara på den här tråden.