Den stora vildmarken
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Den stora vildmarken
|
Borttagen
|
- Är jag som en storesyster för dig? frågade jag.
28 mar, 2014 18:45
|
|
Borttagen
|
"Mm" sa jag.
Jag hade väntat mig att hon skulle bli arg igen så jag flyttade mig sakta åt höger.
28 mar, 2014 18:46
|
|
Borttagen
|
- Ja eller nej? frågade jag argt.
28 mar, 2014 18:47
|
|
Borttagen
|
28 mar, 2014 18:47
|
|
Borttagen
|
28 mar, 2014 18:48
|
|
Borttagen
|
"Är du ledsen?" frågade jag oroligt. "Vill du inte det?"
28 mar, 2014 18:49
|
|
Borttagen
|
- Jag är den sämsta storesystern man kan ha, grät jag.
28 mar, 2014 18:50
|
|
Borttagen
|
Jag ryckte till. Vad var det hon sa?
28 mar, 2014 18:56
|
|
Borttagen
|
- Mannen som dödade min familj var där för att döda mig, grät jag.
28 mar, 2014 18:57
|
|
Borttagen
|
"VA???" sa jag förvånat. "Varför?"
28 mar, 2014 18:58
|
Du får inte svara på den här tråden.