Prs mellan mig och Renesmee cullen 1
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs mellan mig och Renesmee cullen 1
|
Borttagen
|
"En vän. Du sa att man kunde ta med en kompis om man ville.
Har du problem?"
22 feb, 2014 16:21
|
|
Borttagen
|
-Vännen, Britney-
"Din pojkvän alltså. Och nej nej inga problem alls"
Sa jag och avfyrade ett bländande leende mot henne.
22 feb, 2014 16:23
|
|
Borttagen
|
"Min vän. Britney. Och vad bra, då går vi in då."
22 feb, 2014 16:26
|
|
Borttagen
|
"Noel Kahn ville bjuda ut dig men han är väl försent ute antar jag"
Retades jag.
22 feb, 2014 16:27
|
|
Borttagen
|
"Ja. Så jag antar att han inte ville gå med dig sedan han sett din verkliga sida?" Jag gick förbi henne.
22 feb, 2014 16:31
|
|
Borttagen
|
-Diego-
Jag följde efter Hope
22 feb, 2014 16:31
|
|
Borttagen
|
"Så nu har du träffat min halvssyster."
22 feb, 2014 16:37
|
|
Borttagen
|
"Halvsyster?"
Frågade jag förvånat.
"Hon"
22 feb, 2014 16:37
|
|
Borttagen
|
22 feb, 2014 16:40
|
|
Borttagen
|
Jag såg mig omkring och mätte nyfikna blickar överallt.
22 feb, 2014 16:45
|
Du får inte svara på den här tråden.