PRS mellan Luna_Rav och Mily
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS mellan Luna_Rav och Mily
|
Borttagen
|
Elisabeth tittade på ån och gick fram mot den. Hon böjde sig ner och kände på vattnet.
1 dec, 2013 20:59
|
|
Borttagen
|
1 dec, 2013 21:00
|
|
Borttagen
|
Elisabeth rös.
"Usch vad kallt." sa hon och tog undan handen.
1 dec, 2013 21:03
|
|
Borttagen
|
Alex funderade på hur dom skulle ta sig över ån han såg sig om efter någon bro och märkte en repbro lite längre bort.
1 dec, 2013 21:08
|
|
Borttagen
|
Elisabeth ställde sig upp och skakade på handen.
1 dec, 2013 21:08
|
|
Borttagen
|
" Vi får nog gå över den där repborn därborta " sa Alex och pekade på bron
1 dec, 2013 21:09
|
|
Borttagen
|
"Okej." sa Elisabeth och började gå dit.
1 dec, 2013 21:10
|
|
Borttagen
|
Alex gick dit och studerade repbron den såg hemskt osäker ut.
1 dec, 2013 21:11
|
|
Borttagen
|
"ska vi?" frågade Elisabeth och tittade på repbron.
1 dec, 2013 21:14
|
|
Borttagen
|
" En i taget får gå " sa Alex han började gå långsamt på repbron
1 dec, 2013 21:18
|
Du får inte svara på den här tråden.