Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
|
Borttagen
|
"Vad drömde du om?" frågade jag och strök henne över ryggen.
1 nov, 2013 22:10
|
|
Borttagen
|
Jag svalde.
"Du... jag hittade dig inte... Du var försvunnen"
Viskade jag med darrande röst.
1 nov, 2013 22:13
|
|
Borttagen
|
"Jag skulle aldrig lämna dig." sa jag lugnande och smekte hennes kind.
1 nov, 2013 22:16
|
|
Borttagen
|
Jag bet mig hårt i läppen för att inte släppa fram tårarna. Det kändes så fånigt.
1 nov, 2013 22:17
|
|
Borttagen
|
"Det vet du att jag aldrig skulle göra."
1 nov, 2013 22:19
|
|
Borttagen
|
1 nov, 2013 22:21
|
|
Borttagen
|
jag pussade henne på munnen.
1 nov, 2013 22:28
|
|
Borttagen
|
Jag fick fram ett litet leende.
1 nov, 2013 22:32
|
|
Borttagen
|
"Du behöver inte vara rädd." mumlade jag och strök henne över kinden.
I detsamma ringde telefonen.
Jag suckade och svarade.
Det var Lucas.
"Will! Kan du komma hit nu? Jag vet att det är mitt i natten och så, och att människor egentligen sover då, men ta med dig Sanna också, Diego har jagat, och skynda dig!"
"okej?" mumlade jag förbryllat och Lucas stängde av.
1 nov, 2013 22:37
|
|
Borttagen
|
Jag tittade frågande på honom.
1 nov, 2013 22:39
|
Du får inte svara på den här tråden.