Barnie och coolingen, prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Barnie och coolingen, prs
|
Borttagen
|
22 nov, 2013 16:20
|
|
Borttagen
|
22 nov, 2013 17:54
|
|
Borttagen
|
*Hogsmead-dagen nu. Sim-sala-bim-nu-är-Brian-frisk  *
22 nov, 2013 18:09
|
|
Borttagen
|
Jag vaknade med ännu en hostattack.Men idag kom inte Mrs. Poop med någon medicin, idag var allt tyst...
22 nov, 2013 18:13
|
|
Borttagen
|
Jag tar på mig vanliga kläder idag eftersom vi ska till Hogsmeade. Ett par jeans och en vit, långärmad tröja. Jag äter min frukost i lugn och ro.
22 nov, 2013 18:34
|
|
Borttagen
|
Mrs Poop kommer med en frukostbricka. Jag känner plötsligt att magen är väldigt tom.
"Ät inte för snabbt, du har inte ätit på dagar nu", Mrs Poop ler mot mig. Ändå så börjar jag glufsa i mig av all mat.
22 nov, 2013 18:36
|
|
Borttagen
|
Jag äter min frukost, sätter upp håret i en svans och går mot sjukhusflygeln.
22 nov, 2013 18:51
|
|
Borttagen
|
Teddy kommer in med mina kläder och ett roligt leende.
"Vänta bara, i kväll händer det saker", han kastar kläderna till mig och jag byter om.
22 nov, 2013 18:54
|
|
Borttagen
|
22 nov, 2013 18:56
|
|
Borttagen
|
"Hej Pling!", jag kommer fram och kramar om henne.
"Jag är ÄNTLIGEN frisk!"
22 nov, 2013 18:58
|
Du får inte svara på den här tråden.