Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

ORS

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ORS

1 2 3 ... 55 56 57 ... 223 224 225
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar

+1


(Hahah JAG VET RIGHT?!?! VOLDEMÄRTA OCH VOLDEMORT FOREVER OMG MIN NYA OTP♥♥♥♥)

"Cornelia, käft. Du är ingenting!"

27 okt, 2013 16:19

Borttagen

Avatar

+1


(fast jag tror jag blir kär på riktigt nu, VOLDEMÄRTA WILL U MARRY ME? Då tycker jag Violetta var bättre)

27 okt, 2013 16:21

Borttagen

Avatar


(Haha, let's go for violetta då MEN VOLDEMÄRTA ÄR MIN XD)

-Violetta heter jag! Väser tjejen misstänksamt. Jag ler.
- Violetta - får jag arbeta med dig? Jag vill förgöra alla! Säger jag med en väsande röst.

27 okt, 2013 16:22

Testralis
Elev

Avatar


Jag stirrar på Pling. Vad säger hon? Vad gör hon? Pling har förvandlats till ett monster mitt framför mina ögon. Är det möjligt? Eller spelar hon bara?

Ta en titt på min ff:D: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=36897&page=#p2387479 https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F45acfc9d01ec8eab770fb5c2aca25446%2Ftumblr_mw67nvChRP1sqdey8o1_250.gif

28 okt, 2013 21:30

Borttagen

Avatar


Jag vaknar igen med bultande huvud. Allting var tyst. Jag öppnar ögonen och ser Pling och den tjejen stå mitt emot varandra. Båda ler elakt och se hotfulla ut.

3 nov, 2013 00:42

Borttagen

Avatar


(Sorry, har vart i Turkiet, så jag har inte hunnit svara. Var är ni någonstans?)

3 nov, 2013 07:09

Borttagen

Avatar


(HEJ LOVISAAA (Nu kallar jag dig det hehe xD) VI ÄR MED DEN SKUMSKUMMA-VOLDEMORT-TJEJEN SOM TYP DÖDAR BARNIES KARAKTÄR!!! OCH JAG ÄR OND OCH SKA DÖPA OM MIG TILL VOLDEMÄRTA!!)

3 nov, 2013 11:33

Borttagen

Avatar


"Pling?", min hand darrar när jag drar upp den mot henne.
"Pling? Vad gör du?"

3 nov, 2013 12:49

Borttagen

Avatar


Jag fnyser lätt men tar Brians hand. Med ett elakt flin trycker jag in naglarna i den mjuka huden på hans handflata och skrattar vilt när jag känner blod sippra ut, nerför min hand. Violetta skrattar roat.
- Bra, bra! Vi har mycket att göra...Pling. Kan du de oförlåtliga förbannelserna? säger hon.
- Klart jag kan, jag är ingen amatör! CRUCIO! säger jag och viftar staven mot Brian.

3 nov, 2013 12:55

Borttagen

Avatar


Jag skriker, och smärtan är inte det värsta. Pling, min vän, är orsaken till den. Jag slutar andas helt, ligger bara där och känner hur syret tar slut.
Pling, Linda, Pling, Linda, Pling, Linda
Är allt detta mitt fel? För att jag ville skydda dem? Är det jag som skapat dessa monster?
Alla vet att man inte kan tämja drakar. Och de två tjejerna som gjorde, gör det här mot mig är monster. Drakar.
Jag suckar och känner hur den sista kraften i andetagen tar slut. Äntligen gör det inte ont längre. Mörkret jag ser runt mig fyller mig. Men en gnista tänds, en röst ropar.
"Vakna, Brian, du behövs. De vet inget om dig, du är viktig. Svik inte resten bara för att du blir sviken."

3 nov, 2013 13:01

1 2 3 ... 55 56 57 ... 223 224 225

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ORS

Du får inte svara på den här tråden.