(PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag vaknade nån timme senare.
5 sep, 2013 12:12 |
|
Queen Boo
Elev |
James snarkade fortfarande.
jag är jättecoolig älska mig plz 5 sep, 2013 13:55 |
|
Borttagen
|
Jag gäspade och kle ur sängen.
5 sep, 2013 13:58 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag tittade upp. "Roxanne?"
jag är jättecoolig älska mig plz 5 sep, 2013 14:01 |
|
Borttagen
|
- Mmm..mumlade jag och kvävde en suck när jag såg Erik sitta och stirra på mig.
5 sep, 2013 14:02 |
|
Queen Boo
Elev |
"Du tyckte att jag var galen igår, eller hur? Du trodde att jag höll på att tappa förståndet? "
jag är jättecoolig älska mig plz 5 sep, 2013 14:24 |
|
Borttagen
|
- Va? gäspade jag och gick in på toa.
5 sep, 2013 14:26 |
|
Queen Boo
Elev |
"jag vet det"
jag är jättecoolig älska mig plz 5 sep, 2013 14:30 |
|
Borttagen
|
Jag kom ut ur toan och la mig och somnade igen.
5 sep, 2013 15:09 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag blundade.
jag är jättecoolig älska mig plz 5 sep, 2013 18:46 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen