[Prs] Elinthemagicwitch & KajsaRC2001
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > [Prs] Elinthemagicwitch & KajsaRC2001
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
KajsaRC2001
Elev |
29 aug, 2013 20:28 |
|
Borttagen
|
Jag kände mig helt tom innuti. Jag känd emig sviken.
Jag var fortfarande kär i Samine. Men hon hade sårat mig. Emma var dne enda som brydde sig. Jag satte mig ner vid ett träd 29 aug, 2013 20:30 |
|
KajsaRC2001
Elev |
Jag torkade bort några tårar som rann ner fär mina kider. I en snabb takt gick jag längre in i skogen.
29 aug, 2013 20:33 |
|
Borttagen
|
Jag slog till trädet så det blev en stor köttlucka på handen
"AAAAJ! JÄVLAAR!! Skrek jag högt 29 aug, 2013 20:36 |
|
KajsaRC2001
Elev |
29 aug, 2013 20:44 |
|
Borttagen
|
Blodet forsade ur mig,Jag tittade på handen,man kunde skymta enda in till benet.
Jag svimmade av av smärtan. 29 aug, 2013 20:45 |
|
KajsaRC2001
Elev |
29 aug, 2013 20:53 |
|
Borttagen
|
En kortväxt man gick runt i skogen. Han plockade svamp. Plötsligt fick han syn på Mig,avsvimmad och blodig.
Han sprang iväg mot Hogwarts 29 aug, 2013 20:56 |
|
KajsaRC2001
Elev |
29 aug, 2013 21:02 |
|
Borttagen
|
Den lilla mannen kom tillbaka springandes tillsammans med madam pomfrey
29 aug, 2013 21:03 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > [Prs] Elinthemagicwitch & KajsaRC2001
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen