Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

{PRS} ErisedStone & JustMe!

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > {PRS} ErisedStone & JustMe!

1 2 3 ... 55 56 57 ... 164 165 166
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


(Ja, juste! Du bor väl i Finland! Och kvart i 6 förresten ^^)

Jag känner mig redo och tar med mig en bunt sedlar till hallen och tar på mig skorna.

22 aug, 2013 19:26

Borttagen

Avatar


(Ja cx )
Jag tar på mig min jacka och skorna och går ut till garaget. Jag tar med mig en annan hjälm åt Cherry och startar motorcykeln.

22 aug, 2013 19:36

Borttagen

Avatar


(Så du kan typ Finska?! :O)

22 aug, 2013 19:37

Borttagen

Avatar


( Ja cx )

22 aug, 2013 19:38

Borttagen

Avatar


(Va coolt! Jag kan ingen finska ... -.- Men franska )

Jag väntade utanför mitt hus.

22 aug, 2013 19:39

Borttagen

Avatar


Jag svänger in på gården och stänger av motorn.
( Vad coolt ! Jag kan en heldel Tyska och norska också. Men inte flytande. )

22 aug, 2013 19:41

Borttagen

Avatar


(OMH COOLT!)

Jag ler och vinkar åt honom.

22 aug, 2013 19:42

Borttagen

Avatar


- Hej ! Säger jag och ger dig en kyss på kinden.

22 aug, 2013 19:43

Borttagen

Avatar


Jag rodnar och ler.
"Vad ska vi se?" frågar jag.

22 aug, 2013 19:46

Borttagen

Avatar


- Det får du välja. Säger jag och räcker fram hjälmen till Cherry.

22 aug, 2013 19:50

1 2 3 ... 55 56 57 ... 164 165 166

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > {PRS} ErisedStone & JustMe!

Du får inte svara på den här tråden.