Någon som vill rolla?
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Någon som vill rolla?
|
Borttagen
|
8 aug, 2013 15:05
|
|
Borttagen
|
"Luke,sa jag.Förlåt...jag trodde du var...otrogen.
8 aug, 2013 15:05
|
|
Borttagen
|
''hejsan gumman,det gör inget'' sa jag till lilja
''vill du bli juckad nu?'' sa jag och tog av mig tröjan
(loke) (skriver loke när jag är loke med elexiret)
8 aug, 2013 15:07
|
|
Borttagen
|
"inte här,sa jag generat,åh och en sak till.Jag är med barn.
8 aug, 2013 15:09
|
|
Borttagen
|
''vi kan låsa in oss här'' föreslog jag
''vad kul, då kommer jag att bli pappa'' sa jag
(loke)
8 aug, 2013 15:10
|
|
Borttagen
|
Jag följde med Luke till ett annat rum.
8 aug, 2013 15:12
|
|
Borttagen
|
8 aug, 2013 15:13
|
|
Borttagen
|
"Okej ,sa jag och kysste honom på munnen.
8 aug, 2013 15:15
|
|
Borttagen
|
jag tog av hennes tröja och kramade henne samtidigt som jag knäppte upp hennes bh
8 aug, 2013 15:16
|
|
Borttagen
|
jag drog ner hans byxor samtidigt som jag hånglade med honom.
"Åh,luke,sa jag. Jag älskar dig
8 aug, 2013 15:17
|
Du får inte svara på den här tråden.