(Prs) Mily och Niela
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> (Prs) Mily och Niela
|
Borttagen
|
Mark märkte att de stod vi en sjö och började kasta stennar i vattnet
20 jun, 2013 21:57
|
|
Borttagen
|
Vattnet var djupt & viktor tittade ner i vattnet för att se hur djupt det var
20 jun, 2013 21:59
|
|
Borttagen
|
20 jun, 2013 21:59
|
|
Borttagen
|
Viktor snubbla & ramlade i vattnet
20 jun, 2013 22:02
|
|
Borttagen
|
20 jun, 2013 22:03
|
|
Borttagen
|
20 jun, 2013 22:07
|
|
Borttagen
|
" Du kan inte simma va?? frågade Mark
20 jun, 2013 22:08
|
|
Borttagen
|
Viktor blev generad
nej det kan jag inte sa Viktor tyst
20 jun, 2013 22:09
|
|
Borttagen
|
" Det är många som inte kan de flesta av oss demoner kan inte sa Mark
20 jun, 2013 22:09
|
|
Borttagen
|
kan du simma ? sa Viktor nyfiket
20 jun, 2013 22:16
|
Du får inte svara på den här tråden.