Vad har du för färg på strumporna?
Forum > Off Topic > Vad har du för färg på strumporna?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
rawen
Elev |
[b]jag har inga stumpor på meii...
Ovanför den här texten står det något väldigt intelligent och kreativt som du kommer ha använding för i resten av ditt liv.
2 okt, 2011 19:51 |
|
Celebikai
Elev |
2 okt, 2011 19:52 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
2 okt, 2011 19:53 |
|
Ida S
Lärare |
Vitt... jag är så tråkig, har alltid vita strumpor.
"we live together, and harry does all the cooking." 2 okt, 2011 19:56 |
|
C4
Elev |
Tråkiga svarta.
Ideas come with an explosive immediacy. Om det skulle vara så att du har tid över, kolla gärna in min nyss påbörjade fanfic. Att dela på bördan - http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=8640&page=1#forum.php?topic=8640 2 okt, 2011 19:59 |
|
JessieH
Elev |
vit (igen)
For neither can live while the other survives. Pottermore - OwlLeviosa183 2 okt, 2011 20:41 |
|
Borttagen
|
Just nu är jag barfota :3
2 okt, 2011 21:05 |
|
kinshaw
Elev |
2 okt, 2011 22:06 |
|
Noctum
Elev |
3 okt, 2011 09:27 |
|
soratanaka
Elev |
Svarta strumpbyxor!
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 3 okt, 2011 09:35 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen